Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie Wyzwalacze + odbiorniki Nikon domowe studio

    Cześć

    Jestem trochę "zielona" w temacie wyzwalania lamp błyskowych systemami wyzwalacz-odbiornik, chciałabym zakupić taki zestaw do mojego domowego studia. Jestem w trakcie zakupu drugiej lampy i chciałabym dwie lampy studyjne wyzwalać z mojego Nikona D610.
    Co polecacie?

    Czytałam o Yongnuo RF-605N, ale może jest jakiś inny zestaw albo w ogóle inny sposób na wyzwalanie lamp?

    Pozdrawiam
    M.

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli ma to być najzwyklejsze wyzwalanie to nawet najtańszy taki za 80zł wystarczy, jedna lampa wtedy ustawiona wyzwalanie błyskiem albo dwa odbiorniki jak chcesz.

  3. #3

    Domyślnie

    Zacznijmy od dwóch kwestii:
    - jakie lampy?
    - jakie wymagania dla wyzwalaczy (TTL, czy manual)?
    Z6II|FTZII|N10-24|N14-24|N35|N24-70|N105VR|N70-200VRII|TC-14EIII|TC-17EII|SB800|YN-685|YN-460II|YN-622N-TX|YN-622N|YN RF-602|YN RF-603
    Było: D700+MB-D10|D200+MB-D200|

  4. #4

    Domyślnie

    Pytanie jakie lampy jest dobre, bo niektóre lampy mają albo budowane odbiorniki zdalnego sterowania, albo mają możliwość dołączenia własnych, dedykowanych odbiorników - wtedy oprócz wyzwalania masz możliwość sterowania ustawieniami lamp z nadajnika na aparacie (oczywiście wtedy musi być zgodny z lampami).
    Jeśli lampy będą bez TTL, i bez własnego systemu radiowego, to ważne aby miały jakiekolwiek gniazdko (i kabelek w zestawie, a to mają raczej wszystkie które widziałem).