Close

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Niedroga, ekonomiczna drukarka do zdjęć (Canon g1400; IP7250; Epson L382?)

    Witam na forum
    Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu drukarki do wydruku dobrej jakości zdjęć. Już niemal kupiłem pixma mg5750 ale zacząłem czytać, orientować się... i od nadmiaru informacji znowu nic nie wiem.
    Wymagania:

    1. przyzwoita jakość druku, bez ramek, od 10x15 do A4, zdjęcia amatorskie, wykonane głównie iPhonem (nie bijcie). Nie musi być to jakość dobrego fotolabu, ale chociaż zbliżona do jakości taniego fotolabu, z którego usług korzystałbym jeśli nie kupię drukarki. Nie znam się na grafice, zdjęcia obrabiam ew. w gimpie kadrując, bawiąc się nasyceniem i kontrastem i usuwając zbędne przedmioty i osoby z kadru. Laik.

    2. TANIA eksploatacja - żeby nie martwić się czy stać mnie na wydruk 50 czy 5 zdjęć. Najlepiej więc gdyby był to system stałego zasilania. Nie jestem przekonany do tuszów zamiennych stąd zarówno ip7250 i mg5750 obawiam się najbardziej. Nie chciałbym, żeby zdjęcia zbyt szybko blakły i zmieniały kolor, dlatego chciałbym postawić na tanie oryginały w buteleczkach licząc (może naiwnie), że nie zawiodę się na trwałości. Może niesłusznie tak bardzo bronię się przed zamiennikami?

    3. Skaner zbędny; WiFi fajne ale od biedy się obejdzie.

    4. Główny problem to która z 2 podanych niżej będzie lepsza?
    - Canon g1400 - prawdopodobnie ostrzejsze zdjęcia, głowica prawdopodobnie mniej trwała, oryginalne tusze bardzo tanie (i w zestawie)

    - Epson L382 - dłuższa gwarancja, w tym na ilość wydrukowanych stron (trwalsza głowica?), tusze bardzo tanie, pytanie co z ich jakością?

    - ew. Canon pixma IP7250 - cena SUPER (260zł), zdjęcia prawdopodobnie najlepszej jakości, WiFi, ale te tusze.... Nawet zamienniki ActiveJet są zbyt drogie. I znowu wraca temat tanich zamienników typu PrintLab i moich obaw z nimi związanych...