Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Pierwszy plener

  1. #1

    Domyślnie Pierwszy plener

    Kilka ujęć z mojego pierwszego pleneru

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Nie komentuje takich zdjęć bo z reguły są dla mnie tandetne i kiczowate, na technice nie znam się na tyle by coś więcej napisać, te zdjęcia wydają się bardzo sztucznie i takie straszne ustawki, pierwsze zdjęcie i te miny, jakim fonem robiłeś zdjęcia ?
    Przepraszam jeśli jednak jest inaczej i to ja nie znam się
    Ostatnio edytowane przez ksh ; 17-07-2017 o 17:40

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez koesh Zobacz posta
    jakim fonem robiłeś zdjęcia ?
    Przepraszam jeśli jednak jest inaczej i to ja nie znam się
    To jednak był Nikon. Szkoda, że zdjęcia nie trafiają w Twój gust

  4. #4

    Domyślnie

    na 3. coś pani wystaje z biustu. tak to wygląda i nie objaśniaj, że most.
    kadrowanie 1 i 2 złe.

    nie o gustach mówimy tylko o poprawności

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jurkarol Zobacz posta
    na 3. coś pani wystaje z biustu. tak to wygląda i nie objaśniaj, że most.
    kadrowanie 1 i 2 złe.

    nie o gustach mówimy tylko o poprawności
    Nie zwróciłem uwagi na ten mostek w trakcie robienia zdjęcia. A co do kadrowania w 1 i 2 to co trzeba poprawić?

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyciu Zobacz posta
    Nie zwróciłem uwagi na ten mostek w trakcie robienia zdjęcia. A co do kadrowania w 1 i 2 to co trzeba poprawić?
    otóż to - nie zwracasz uwagi

  7. #7
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Na 1 najwyraźniej są niezadowoleni z rozpadającej się kamienicy, 2 wygląda niechlujnie, 3 jak scenka z filmu Barei z czytaniem do kamery napisów, 4 obróbka, 5 ustawka z macaniem drzewa... sztuczne i obróbka.
    Może gusta faktycznie ale że nie pochwalę się nawet takimi zdjęciami, więc możesz ignorować co napisałem.

  8. #8

    Domyślnie