Close

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Obróbka zdjęć z podróży

    Ohayo!
    Jestem podróżnikiem kolejowym, specjalizacja: zaliczak, focistą jestem raczej tylko w Japonii. Fotografuję pociągi, stacje i wszystko związane z koleją ale najbardziej zależy mi na przejechaniu linii.
    Podczas niedawnej podróży udało mi się zrobić mnóstwo zdjęć, za pomocą 3 aparatów: Nikon AW130, Samsung WB200F, LG-K120E bez karty sim czyli po prostu aparat.
    Nie znam się na zaawansowanych programach i dotychczas wystarczał mi Paint. No ale teraz muszę sporo zdjęć poprawić. Nie zamierzam kupować żadnego programu, próbuję sił z pobranym kilka dni wcześniej Nik Collection.

    Teraz mam dwa pytania, to drugie jest bardziej prośbą:
    1. Ktoś gdzieś tam w necie napisał, że bezpłatny Nik działa samodzielnie tylko 15 dni. Czy to prawdą?
    2. Potrzebuję wiedzieć, którego ze programów mam użyć do takich niedoskonałości. Najbardziej zależy mi na wyostrzeniu zdjęć robionych telefonem w powiększeniu.

    Szkoda że nie mogę dodać załączników - byłoby znacznie łatwiej wskazać mi konkretny program w zestawie Nik do każdego z mankamentów na zdjęciach.

  2. #2

    Domyślnie

    faststone image viewer

    Program ma wyostrzanie.
    Możesz też dodać Nik Collection (przynajmniej niektóre) w zakładce edytuj programem zewnętrznym.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JR-Jazda Zobacz posta
    1. Ktoś gdzieś tam w necie napisał, że bezpłatny Nik działa samodzielnie tylko 15 dni. Czy to prawdą?
    NIK nie ma ograniczeń czasowych. Ja używam go już od ponad roku.

    Cytat Zamieszczone przez JR-Jazda Zobacz posta
    2. Potrzebuję wiedzieć, którego ze programów mam użyć do takich niedoskonałości. Najbardziej zależy mi na wyostrzeniu zdjęć robionych telefonem w powiększeniu.