Close

Strona 3 z 13 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 122
  1. #21

    Domyślnie

    Tak to właśnie działa.

  2. #22

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ligo Zobacz posta
    Tak to właśnie działa.
    Przy okazji tysiące na liczniku przybywają... bo przecież to trzeba cały czas testować czy działa prawidłowo...
    D300s D750 D5500 EPL5 z kitem NEX5 w rezerwie

  3. #23

    Domyślnie

    1 klatka dziennie na test to nic w porównaniu do zlecenia
    Czekamy zatem czy ktos cos napisze po tym pierwszym zdjeciu z szybką migawka np 1/1000
    FX

  4. #24

    Domyślnie

    Jezusmaria przecież ten blad z migawka Err byl juz dawno objęty akcji serwisowa

    Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

  5. #25

    Domyślnie

    Tak. Zgadza sie ale co wtedy jak nr seryjny body jest z tej akcji wykluczony?!
    FX

  6. #26

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez barto28 Zobacz posta
    Tak. Zgadza sie ale co wtedy jak nr seryjny body jest z tej akcji wykluczony?!
    dokladnie tak jak u mnie... aparat 1.5 roku, mc temu pojawil sie nieslawny err.. uzywam amatorsko wiec przebieg stosunkowo nieduzy. jest jeszcze na gwarancji ale mimo to szybko przegladajc problem d750 i padajacych migawek mam wrazenie ze nawet modele wyprodukowane po akcjach serwisowych moga byc jednak obarczone jakas wada konstrukcyjna. rozumiem pozycje Nikona ze nie chca wypuszczac kolejnej noty nt tego samego problemu, ich sytuacja i tak nie jest najlepsza pod kazdym wzgledem, ale te wpadki z d750, d600 nie pownny miec miejsca. powiedziano mi ze oczekiwanie na wymiane migawki ok mc!!! 10 lat temu kupilem d80, dziala bez najmniejszych problemow po dzis. troche miodu-d750 jest rewelacyjny.

  7. #27

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    Mnie ciekawi jak ludzie na to wpadają. Testują wszystko? Kolejnego dnia nastawiają na 1/2000, kolejnego na 1/4000, potem na 1/500, 1/250 itd. A potem zostawiają body z tymi czasami na 2 dni, a potem na tydzień. I po roku mają sprawdzone body ..
    Jeszcze dochodzą kombinacje ISO i przysłony. Warunki atmosferyczne, wilgotność pokoju i to czy ma się uczulenie na sierść kota

  8. #28

    Domyślnie

    Moj d750 ma ok 210tys klapnięć. Przy 200tys wyslalem na akcje serwisowa (flara) - doplacilem 300 i wymienili lustra, popychacze, migawke, wyściółkę wnętrza itd. Aparat śmiga dalej. Jedyne co to wkurza mnie zamulanie przy odczycie zdjęć z karty. Kart Sandiska 95mb/s 16gb, 64gb, 128gb. Mam jeszcze sony jakas super szybką. Z nią jest to samo. Robię np. fotkę grupową, chcę szybko podejrzeć, a tu zonk Pali się zielona lampka i trzeba kilka sec poczekać Prawidłość tego zjawiska jest taka, ze zdarza się to zawsze wtedy gdy muszę szybko coś zerknąć. Normalnie, gdy nie muszę to jest ok. Klikam i widzę fotkę. Czyli mi się tak menda trafiła złośliwa
    Nikon D997 Nikkor 10-500 f/0,7, SpeedLight SB 920 GT.

  9. #29

    Domyślnie

    Szykowałem się do kupna tego aparatu i mając w pamięci moje ostatnie perypetie z kupnem sprzętu RTV/AGD (może jeszcze opiszę) zdecydowałem się na zakup w sklepie stacjonarnym z możliwością wymiany do tygodnia czasu. Sprzedawca oczywiście zapewniał, że obecnie te aparaty już nie mają żadnych wad i można śmiało kupować. Tak więc kupiłem i... następnego dnia musiałem wymienić na inny model. Okazało się, że w nowym, fabrycznie zapakowanym, nieużywanym modelu nie działał joystick. A dokładnie to tylko jeden kierunek - w lewo. Czasem działał, a czasem nie. Czasem przez kilka klików w ogóle nie łapał, by później przez chwilę działać normalnie. Oczywiście nie jest to jakaś wielka wada, ale no kurczę... w aparacie za taką kasę to człowiek się spodziewa że wszystko będzie śmigać, a nie. Najlepsze że to nie w jednym z kilkunastu aparatów było, tylko w pierwszym jaki wziąłem. A może to po prostu moje szczęście do elektroniki?
    D7(5)0 | F100 | F8/3.5 | S10-20/4.5 | N18-35 | S24-70/2.8 | N50/1.8 | N85/1.8 | N70-300VR | SB800

  10. #30

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ppfalcon Zobacz posta
    ... A może to po prostu moje szczęście do elektroniki?
    Masz faktycznie "farta"... Ja narazie z elektroniką i agd poza jednym przypadkiem mam szczęście. Kupiłem pierwszą wersję tabletu nex 7 i tylko raz udało mi się go włączyć...Na dokładkę miałem problem z wymianą na nowy egzemplarz bo nie mieli akurat na stanie nowego i dwa tygodnie musiałem czekać, pisać papiery...
    D300s D750 D5500 EPL5 z kitem NEX5 w rezerwie

Strona 3 z 13 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. D750 Dziwne problemy z focusem
    By mnikond750 in forum Nikon DSLR - D100 - D850, Df
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 30-07-2016, 16:14
  2. Nikon d750 problemy z pomiarem światła
    By jacekku in forum Nikon DSLR - D100 - D850, Df
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 07-06-2016, 23:23
  3. Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 11-12-2012, 00:56
  4. Vista i problemy, problemy, problemy...
    By t0m3k in forum Oprogramowanie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-10-2010, 22:32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •