Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
  1. #1

    Domyślnie Nowy obiektyw Sigma - BF / FF ???

    Witam
    Niedawno pomogliście przy wyborze obiektywu. Padło na Sigme 17-50, 2.8.
    Dzisiaj dotarła i z wieczora rozpocząłem testy.

    Niestety jestem nowicjuszem i w związku z tym proszę o pomoc, czy Waszym zdaniem obiekty celnie ostrzy. Zrobiłem zdjęcia ze statywu z wyłączoną stabilizacją z opóźnieniem 2 sek.
    Czerwoną kropką zaznaczyłem środek, w który celowałem (foto pierwsze oko robaka, zdjęcie drugie cyfra 20 na linijce)
    dsc-0281: 1/10 F2.8

    dsc-0285: 1/25 F2.8

    Wydaje mi się, przynajmniej z drugiego zdjęcia, że ostrzy troszkę wcześniej. Proszę o opinie lub ewentualnie jak powinien takie zdjęcie testowe wykonać.
    Jak zwykle z góry dziękuje.

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Masz gwarancje, więc śmiało wysyłaj na darmową kalibracje, ja wysłałem w czwartek i wtorek miałem w domu, jest perfekcyjnie, nie będziesz musiał główkować czy jest dobrze, a może źle

  3. #3

    Domyślnie

    To się wysyła do sprzedawcy ??
    Kupiłem w Sigma-Poznań.

    Jeszcze głupie pytanie, wysyła się sam obiektyw czy razem w aparatem ??
    Kto płaci za odesłanie z powrotem ??

  4. #4
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    http://www.sigma-foto.pl/obsluga-serwisowa,s.html
    Oczywiście z aparatem, wypełniasz zgłoszenie, wysyłasz aparat z akumulatorem i dekielkiem, obiektyw z dekielkami, oczywiście dowód zakupu i gwarancje wypełnioną, jedyny koszt to wysyłka do nich.

  5. #5

    Domyślnie

    Wszystko jasne, pewnie wysyłka w poniedziałek.
    Wydaje mi się, że temat można zamknąć, chyba że ktoś uważa że fotki wyszły wzorowe to może poczekajmy z tym zamknięciem tematu do jutra.

  6. #6
    ksh
    Gość

    Domyślnie