Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
  1. #1

    Domyślnie Uniwersalny obiektyw dla "Janusza fotografii"

    Cześć nikoniarze

    jestem u was trochę "gościnnie", bo posiadam aparat sony (alpha 58 ).
    Nie jestem profesjonalistą, jestem czystym "januszem fotografii", czasem cykam zdjęcia w górach.

    W moim "fabrycznie dołączonym" (14-50 mm jeśli dobrze pamiętam) chłamie nieco irytuje mnie brak możliwości wykonania solidnego zblżenia.

    Czy możecie polecić mi obiektyw, który się nada do moich zasotoswań? nie musi być jakiś super, i tak nie będę widział wielkich różnic. Chodzi mi o jak największy zakres regulacji.

    Co myślicie o tym?

    http://allegro.pl/obiektyw-tamron-af...810961026.html

    opinie podzielone, ale dla "janusza" może się nadać. Cena jeszcze do zniesienia, chociaż wolałbym coś za 200-300 pln

    pozdrawiam was.

  2. #2

    Domyślnie

    Dla "janusza" się nada. Ale tylko dla niego. Bardziej przyszłościowo jednak postąpi jak dołoży pięć dych i kupi Sigmę DG 18-200

  3. #3

    Domyślnie

    Miałem Sigmę 18-200 mm f/3.5-6.3 II DC OS HSM, niby tę "lepszą". Nawet z d80 było kiepsko, nie polecam.

  4. #4

    Domyślnie

    Nie zgodzę się że to słabe szkło. Dużo lepsze niż ten Tamron. Może miałeś trefną sztukę?

  5. #5
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Do tego sony można fajne stare Minolty podłączyć chyba bez problemu ale musiałbyś się dowiedzieć co jest dobre.

  6. #6

    Domyślnie

    dziękuje koledzy za odpowiedzi. Przyjrzę się tej sigmie. Pamiętajcie, że nie mam większych wymagań - chcę jedynie coś, co nie jest kompletnym shitem, a czym mogę robić ładne zdjęcia w górach.

    a te stare minolty, polecicie jakąś ? moim ideałem byłby obiektyw do 300 zł.

  7. #7
    ksh
    Gość

    Domyślnie