Close

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Wystawa fotograficzna.

    Staje przed ważnym zadaniem, mianowicie przygotowuję się do mojej pierwszej wystawy fotograficznej. Bardzo zależało mi na wystawieniu moich prac w tym , a nie innym miejscu i chce , żeby wszystko wyszło jak najlepiej. Jestem niestety zielona w temacie.
    Mam kilka pytan do tych bardziej doświadczonych z Was.
    1. Jaka ilośc prac jest sensowna do pokazania? (głupie pytanie i wiem ze zalezy to od tematu, koncepcji itp, ale w moim przypadku i 20 bedzie ok, i 40, temat jest bardzo otwarty wiec mogę ciachnąć ilośc w kazdym miejscu. Pytanie tylko ile prac jest sens pokazywać? Myslałam o 30. Za dużo? Za mało? )
    2. W jakim formacie najlepiej drukować fotografie? (Wedle koncepcji i całego zamysłu planowałam wydrukowac prace w wielkości A4. Teraz analizując wszystko itp nie wiem czy nie wskoczyć jednak w formacie minimalnie wystawienniczym czyli 30x45.
    Bardzo ważne: 3072x2304 - zdjęcia, które chce wystawic są w takiej własnie wielkości. Czyli sa bardzo małe. Chciałabym aby wielkośc w jakiej bede drukowała nie rozpikselowała mi zdjęć...
    3. Kolejne ważne pytanie - na czym? Zdjęcia bedą czarno-białe i wisiały w galerii, przestrzeni zamknietej. Możecie mniej wiecej napisac ile bedzie wynosił koszt wydruku jednej pracy we wskazanej przez was formie (pcv, pianka?) Raczej nie bedzie mnie stać na antyramy, szkła itp...
    4. Ostatnie pytanie. Rozumiem, że muszę jeszcze raz obrobić wybrane RAWy i zapisac je w odpowiednim formacie, wielkości, rozdzielczości?
    Oczywiście przejrzałam już Internet ale wiadomo, ile ludzi, tyle opinii. Najważniejszy mimo wszystko jest dla mnie pytanie 4.

    Bede wdzieczna za wskazówki. Jak to wyglądało w waszym przypadku?
    Ostatnio edytowane przez Kammm94 ; 05-05-2017 o 15:32 Powód: literówki

  2. #2

    Domyślnie