Close

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Domyślnie Prosze o doradzctwo w sprawie kupna używanego Eizo CG222W CN6.

    Witam, będzie to mój pierwszy post na forum. Jestem początkującym amatorem fotografii, od tygodnia w wolnym czasie przeszukuję internet w poszukiwaniu monitora który pozwoli mi w miarę poprawnie pokazać moje zdjęcia. Czym więcej czytam tym mniej wiem. Do tej pory korzystałem z ekranu w laptopie więc przesiadka na cokolwiek innego będzie krokiem w dobrą stronę. Znacząco ogranicza mnie budżet (1000zł) poszukuję czegoś używanego i uprzedzę pytania, tak wiem jakie ryzyko niesie kupno używanego sprzętu. Znalazłem na aukcji monitor Eizo CG222W CN6 za 999zł o czasie działania 8500h. Sprzedawca jest bardzo rzetelny, daje gwarancję rozruchową, oryginalne opakowanie ogólnie rzecz biorąc przekonał mnie o dobrym stanie monitora. Chciałbym się upewnić czy warto zainwestować w ten model pomimo jego lat i czy będzie to lepszy wybór niż przykładowo EIZO S2243W z 5k godzin w podobnej cenie. A więc drodzy koledzy czy będzie to dobry wybór? Zakładając oczywiście, że wszystko z nim w jak najlepszym porządku. Pozdrawiam.

  2. #2

    Domyślnie

    Przecież mniej więcej za 1 tys zł można już kupić nowy monitor (NEC serii E), który na 90% będzie lepszy od starszego technicznie jak i starego kalendarzowo.
    Zawodowo zdjęć nie robię już ze 25 lat, ale coś tam zostało. Teraz rozwiązuję problemy innych fotografów.
    monitory.mastiff.pl - masz problem z kolorem, wal śmiało

  3. #3

    Domyślnie

    W sumie to takiej odpowiedzi oczekiwałem. Im więcej czytam o tym wszystkim tym mniej wiem. Widziałem z innych tematów, żę jesteś na prawdę specjalistą w tej dziedzinie. Czy mógłbyś w takim razie napisać mi dokładny model takiego monitora w cenie plus minus 1000zł który polecasz ?

  4. #4

    Domyślnie

    E221N, E241N, EA234WMi
    Zawodowo zdjęć nie robię już ze 25 lat, ale coś tam zostało. Teraz rozwiązuję problemy innych fotografów.