Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: D5200 czy d3300

  1. #1

    Domyślnie D5200 czy d3300

    Witam
    Jak w tytule co wybrać. D3300 czy d5200
    Podaje linki do konkretnych zestawów.
    D3300 ma lepszy obiektyw niż d5200. Jaka konfiguracja lepsza.
    http://www.foto-net.pl/sklep/produkt...-18-55-VR.html
    http://www.foto-net.pl/sklep/produkt...II-czarny.html
    Aparat dla żony na urodziny. Pewnie będzie używany tylko w trybie auto do robienia zdjęć z wakacji imprez itp. Czyli amatorsko.
    Też jestem laikiem w tym temacie także nie krzyczcie na mnie od razu.
    Pozdrawiam
    Dzięki z gory

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Booner Zobacz posta
    Witam
    Aparat dla żony na urodziny. Pewnie będzie używany tylko w trybie auto do robienia zdjęć z wakacji imprez itp. Czyli amatorsko.
    Ja bym wybrał 5200, mimo że starszy obiektyw, to masz odchylany ekran i więcej pół autofokusa.
    Z drugiej strony 5200 to leciwa konstrukcja, nie lepiej dołożyć trochę i kupić D5500 z nowym 18-55 AF-P?
    D3300 z linku coś drogi i ma starszą wersję obiektywu, w MM jest już ze szkłem AF-P https://mediamarkt.pl/foto-i-kamery/...Q&gclsrc=aw.ds

    Ja bym brał D5500 https://mediamarkt.pl/foto-i-kamery/...f-p-18-55mm-vr, ma dotykowy ekran w którym ostrość ustawiasz jak w smartfonie więc dla żonki na wakacje jak znalazł.

  3. #3

    Domyślnie

    Jeśli faktycznie będzie używać tylko trybu auto, należy sobie zadać w pierwszej kolejności pytanie czy lustrzanka naprawdę jest jej do tego celu potrzebna.

  4. #4
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Ja bym na twoim miejscu kupił Fujifilm X-A10 + XC16-50, jeśli nikon i ma być lustzranka to zestaw z D5200/D5300, ewentualnie D3300 ale może udałoby się z obiektywem 18-105VR.

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piechu Zobacz posta