Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33
  1. #1

    Domyślnie Fotografia ślubna POMOC

    Dzień dobry mam do was małą prośbę odnośnie fotografii na ślubach weselach imprezach okolicznościowych ostatnio zaczęły napływać do mnie nieduże propozycje fotografi właśnie na ślubach odnawialam bo nie miałam odpowiedniego sprzętu i nie byłam chyba gotowa, ale skoro napływają to warto było coś z tym zrobić więc zakupiłam lampę Nikon speedlight SB 600 oraz obiektyw nikkor 35mm f/1.8 G
    ( Plus mam standardowy obiektyw 18/105 mm oraz sigma 18-300 mam f/3.5-6.3, korpus Nikon D5100 )
    Czy z takim sprzętem mogę śmiało iść na wesele czy nie jest on do kitu i czy te zdjęcia będą wystarczająco dobre nie chodzi mi o nie wiadomo co ponieważ nie jestem profesjonalistką
    Proszę o odpowiedzi
    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  2. #2

    Domyślnie

    Ja osobiście nigdy nie poszedł bym na wesele z jednym aparatem i do tego d5100. To nie jest aparat stworzony do takich zadań jak reportaż ślubny, nie wiesz co cie spotka, jakie warunki itd. Do tego masz tylko jedna lampę. Co zrobisz jak ci sie zepsuje? Do tego nie masz obiektywów (nada sie tylko 35). Ślub to nie urodziny to bardzo ważny moment w życiu. Ja na twoim miejscu odmówił bym albo szedl na drugiego fotografa
    Ostatnio edytowane przez piotrekcoleman ; 02-03-2017 o 09:35

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    05 2011
    Miasto
    Poznań
    Posty
    798

    Domyślnie

    Raczej nie zabieraj się za próby zarabiania na fotografowaniu, jezeli nie potrafisz wątku na prostym forum założyć w odpowiednim dziale. Mimo wszystko trzeba myśleć wykonując jakieś czynności.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomfoot Zobacz posta
    Raczej nie zabieraj się za próby zarabiania na fotografowaniu, jezeli nie potrafisz wątku na prostym forum założyć w odpowiednim dziale. Mimo wszystko trzeba myśleć wykonując jakieś czynności.
    Zgadam sie całkowicie