Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41
  1. #1

    Domyślnie Muszę pochwalić serwis Nikona!

    Zawszę się obawiałem (przez wiele negatywnych opinii na forum) serwisu Nikona, na forum bardzo często i dużo ludzi wystawiało negatywne opinie na temat autoryzowanego serwisu w WWA. Właśnie odebrałem dwa aparaty z serwisu i jestem bardzo zadowolony z naprawy, jak i z kontaktu z Panami z serwisu i jeśli ktoś z serwisu to czyta, jestem bardzo wdzięczny za efektywną prace Opiszę nieco sytuacje.

    Po pierwsze, jestem totalnym laikiem w wysyłaniu sprzętu do serwisu. Nigdy nic nie wysyłałem do serwisu na gwarancji i poza gwarancją (farciarz) mam dwa aparaty objęte akcją serwisową, D600 i D750 z tego D600 już jakieś lata świetlne poza gwarancją, D750 miał chyba jeden msc. gwarancji. Nie wiedziałem jak się do wysłania zabrać, zadzwoniłem na infolinie serwisu, odebrała Pani i mniej więcej wszystko wyjaśniła mi jak ma wyglądać wysyłka, poprosiła o maila, na którego przesłała numer klienta dla DHL'a wraz z pełną instrukcją krok po kroku jak przygotować paczkę i przesłać sprzęt. Zamówiłem kuriera, następnego dnia dostałem maila od Nikona z potwierdzeniem odbioru sprzętu i hasło z loginem do zakładki serwis coby sobie obserwować sytuacje naprawy. W między czasie przypomniało mi się że w D750 jest pęknięta szybka od wyświetlacza, zadzwoniłem do Nikona, Pan poinformował mnie że orientacyjnie wymiana takiej szybki to koszt 50-100zł max. Minął tydzień, więc kolejny telefon do Nikona w celu doinformowania się co się dzieje ze sprzętem, Pan dokładnie wszystko wyjaśnił i określił mniej więcej ile trzeba czekać na naprawę. Wczoraj naprawa się zakończyła, i aparaty zostały wysłane. Dziś przyjechał kurier, mimo tego że czekałem wcześniej na wiadomość mailową o koszt pokrycia kosztów szybki do wyświetlacza, maila nie dostałem, a aparat miał w gratisie wymienioną szybkę