Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1

    Domyślnie Fotoreportaż Nikon d7100

    Witam
    Nie mam doświadczenia w pracy z sprzętem Nikona w fotoreportażu, chodzi głównie o dzienniki i ich strony internetowe. Muszę dokonać wyboru w zakupie jakiegoś aparatu firmy Nikon z szkłem zapewne kitowym bo mam do dyspozycji tylko 4,500 zł. Po długich poszukiwaniach jak na razie chyba najrozsądniejszym wyborem okazało się zestawienie Nikon d7100 + AF-S DX NIKKOR 18-140MM F/3.5-5.6G ED VR. Lustrzanka dla wymagających entuzjastów. Warunki dzienne nie sprawią raczej kłopotów ale czy taki sprzęt wyrobi się w wieczorowych, nocnych i ciemnych salach podczas koncertów itp. imprez? Może ktoś ma już doświadczenie w robieniu takich zdjęć i wyrazi opinie?

    Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    W tej cenie, jeśli chodzi o nowe zestawy, to może d7100 + Sigma 17-50/2.8 (chyba wyjdzie ok. 200 zł drożej). Przy takim budżecie według mnie to sensowny wybór.
    N18-140 nie wart jest dopłaty w stosunku do Nikkora 18-105.
    Jeśli rozważasz sprzęt używany to inna historia i FX da więcej w zakładanych warunkach.

  3. #3

    Domyślnie

    Nie mogę kupić używanych sprzętów. Cena praktycznie kitów z N18-140 czy N18-105 jest taka sama, różnica groszowa na dzień dzisiejszy. Wyrównało się pewnie dlatego, że 18-105 jest starszy nieco. Gorszy dużo 18-140, bo już nie wiem co mam myśleć? :\ Jednak ta ogniskowa do 140 może się przydawać.

  4. #4

    Domyślnie

    Niezależnie który kit wybierzesz, niewiele nim zdziałasz w słabym świetle. Według mnie ww Sigma to minimum, poruszając się w zakładanym budżecie. Lepiej mieć ostre 50 mm przy f2.8 niż mydlaste i ciemne 105 czy 140.