Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    01 2017
    Miasto
    Jelenia Góra
    Posty
    1

    Question Budowa portfolio dla fotografa ślubnego

    Czołem,

    Słowem wstępu - jestem fotografem hobbystą z niemal 10-letnią przygodą z fotografią, spędziłem 5 lat w szkołach pod okiem ludzi z ZPAFu, a dotychczas zajmowałem się głównie wielkoformatową fotografią tradycyjną oraz strzelaniem w międzyczasie średnioformatowych klatek z landschaftami... Ludzkość z wielką pasją eksterminowałem ze swoich kadrów, bo zależało mi na określonych obrazkach, cyfrowo operowałem głównie leciwą już na obecne czasy D80-tką, która do tej pory służy mi jak aparat na cyknięcie kilku zdjęć z wyjazdu, albo jakiejś pamiątki ze spotkania, ze znajomymi.

    Złożyło się tak, że stoję przed wyborem - od dawna chciałem działać zawodowo w dziedzinie fotografii. Jak na razie udało się to tylko w wymiarze fotografii produktowej, którą niskim nakładem, ale z zadowalającym efektem przygotowałem dla firmy, w której pracuję. Docelowo chciałbym się zająć fotografią okolicznościową i tutaj jawi się problem - absolutny brak portfolio. Nie spędzałoby mi to snu z powiek, gdybym był "usprzętowiony" w odpowiedniej klasy aparat wraz z akcesoriami i szkła, ja natomiast zaniedbałem nowoczesną technologię. Muszę tym samym pozyskać niezbędne narzędzia pracy z tytułu dotacji na działalność. Dopiero zakładając firmę, będę miał możliwość zbudowania jakiegoś sensownego zestawu prac, które będą mogły mnie promować. Czytałem parę artykułów, które polecały zaczepienie się jako drugi fotograf, mam też możliwość zrobienia pleneru znajomym, którzy mieli już wesele, ktoś na horyzoncie od znajomych będzie też szukają kogoś do ogarnięcia tematu wesela i ślubu.