Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25
  1. #1

    Domyślnie Fotografia noworodkowa i dziecięca - pomoc :)

    Witam wszystkich
    Postanowiłam napisać ten post ponieważ mam nadzieję, że znajdzie się jakaś osoba chętna aby mi delikatnie pomóc Jeżeli już gdzieś już taki wątek jest, albo piszę w złym miejscu, to proszę mnie przenieść, jestem nowa na tym forum i nie do końca ogarniam co jak i gdzie
    Otóż, kilka lat temu robiłam fotki, zupełnie amatorsko, ale interesowało mnie to, chociaż nie za dużo z tego wszystkiego widziałam, wychodziło mi to wszystko jakoś Porzuciłam to, ale teraz zaczęłam się interesować fotografią noworodkową i dziecięcą - póki co zupełnie amatorsko - kiedyś może uda się coś więcej.
    Jak narazie, jestem w temacie zupełnie zielona, nie wiem z której strony to ugryźć, posiadam aparat marki Nikon D7100 oraz lampę Sunpak PZ42X. Planuję kupić sobie teraz obiektyw,na pewno stałkę - jednak wciąż zastanawiam się jaki wybrać - moglibyście mi coś doradzić? Jaka stałka będzie najlepsza do takiego rodzaju fotografii, no i oczywiście nie będzie kosztowała grubych milionów?
    Dodatkowo, gdyby ktoś miał jakiś pomysł, co jeszcze mogłabym kupić nie do końca drogiego, co ułatwiłoby mi ROZPOCZĘCIE zabawy w tym temacie byłabym bardzo wdzięczna Myślałam o czymś takim http://allegro.pl/lampa-swiatla-stal...2,1&bi_c=40445 ale czy takie światło stałe ma sens? Ewentualnie może ktoś by podesłał link do czegoś fajnego ale błyskającego ? Zdjęcia zapewne będę wykonywać w niewielkich pomieszczeniach
    Z góry bardzo dziękuje za pomoc!

  2. #2

    Domyślnie Fotografia noworodkowa i dziecięca - pomoc :)

    ojej ... napisalem ale sie skasowalo
    Ostatnio edytowane przez Carlos_lo ; 16-11-2016 o 23:57
    Sluzba niewybatozona z rana predko sie bisurmani
    www.smooth.photography/vs13

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Carlos_lo Zobacz posta
    ojej ... napisalem ale sie skasowalo
    hm, no dziękuje

  4. #4