Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Decapitated

  1. #1

    Domyślnie Decapitated

    Tchnięty kilkoma zajefajnymi zdjęciami zamieszczonymi (w wątku http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=276704 ) zespołu Decapitated postanowiłem wrzucić kilka swoich z ich koncertu.

    1.

    2.


    3.

    4.

    5.

    6.
    7.

    8.

    9.

    10.




    PS: skopiowalem kilka zdjec z FB ,wybor raczej przypadkowy .
    Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem .....
    foto.krupek.info https://500px.com/krupek moje foto pstryki

  2. #2

    Domyślnie

    Świetne! Wolę kolor
    7 według mnie trochę odstaje...
    D7100, Nikkor 50mm/1.8g, Sigma 10-20/4-5.6, Revuenon 135/2.8 | Sony RX100M3 | Raynox DCR-250 | Fuji X-T2, XF 18-55/2.8-4.0, XC 50-230/4.5-6.7, Stroboss 36F, K&F Nikon-Fuji adapter

  3. #3
    Rycerz
    Gość

    Domyślnie

    zdecydowanie ten koncert lepiej wygląda w kolorze. Kolege robiącego czarno-białe w wątku obok przepraszamy hihi

  4. #4

    Domyślnie

    Dobre, dobre Jak za przeproszeniem "głośno śpiewają" i machają piórami, to i dynamika jest. Porządna robota. Podoba się. Przyczepię się jedynie do 6. - trochę mi ta nieostrość nie leży
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

  5. #5

    Domyślnie

    Na obronę (foto 6) powiem ze wyznaje zasadę minimum 1/80 dla ogniskowej 200 mm wiec przy macaniu czuprynami może wyjść ciut coś nieostro . Tu pewnie jest ze 180mm tak na oko parzac po odległości (sceny)
    Najbardziej nieostra to jest fota nr 2 bo to ze szkła co nie ma AF i "podlatując" na środek sceny przestawiło mi sie ... a ze człowiek bardziej obserwuje wózek z kamerą żeby nie drapnął (wózek z kamera wazy jakieś 300kg) to ujecie i ostrość jest drugorzędna .

    Czy 7dma odtstaje ... nie wiem ale młyn allegro jest bardzo charakterystycznym elementem na Woodstoku i calkiem nieźle sie komponuje ....
    Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem .....