Close

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Domyślnie Nikon d3100-zakup używanego sprzętu

    Witam,na wstępie chciałbym wszystkich przywitać mam dziś zamiar jechać po używany aparat nikon d3100 powiedzcie mi na co najlepiej zwrócić uwagę ? myślę że cena jest atrakcyjna bo 600zł za body+obiektyw 18-55,adapter zasilania,kartę 32GB,filtr polaryzacyjny marumi,baterie itp przebieg ma 43433,dodam że nigdy nie miałem lustrzanki więc jestem kompletnie zielony w temacie.

  2. #2

    Domyślnie

    Cena wydaje się być atrakcyjna, więc powinieneś być bardzo ostrożny. Jeśli potrafisz to sprawdź czy matryca jest czysta, czy nie ma martwych pixeli, czy obiektyw mocuje się płynnie i czy nie ma luzów.Sprawdź działanie autofokusa, dokładny przebieg migawki i przede wszystkim czy nie jest trefna(kradziona) itp, itd.
    A poza tym jest wiele poradników w necie na ten temat.
    Pozdrawiam i udanego zakupu

  3. #3

    Domyślnie

    Myślę, że skoro nie miałeś podobnego sprzętu, to przy zakupie z odbiorem osobistym warto byłoby poszukać wśród znajomych kogoś kompetentnego i poprosić o pomoc przy zakupie.

    3100 był łączony już bodaj tylko z 18-55 vr, więc sprawdziłbym działanie stabilizacji (przy włączonej spust do połowy, ogniskowa najdłuższa, wtedy najbardziej będzie widać w wizjerze działanie). Szkło ma delikatny bagnet, więc za przedmówcą sprawdziłbym łatwość wpinania/wypinania, warto też po prostu popatrzeć, czy któryś z bodaj 3 listków z gwintu nie jest wyrwany. Równomierność pracy pierścienia ogniskowej. Pracę af kilkukrotnie bliska/dalsza odległość. Pokrętło sterujące aparatu i wszystkie przyciski. Warto włączyć/wyłączyć tryb LV. Generalnie przy tej cenie to nawet jak coś później wyjdzie to nie powinieneś być wiele stratny, więc właściwie jak będzie działać i zdjęcia robić to już nie będzie źle.
    Ostatnio edytowane przez bic44 ; 18-08-2016 o 21:38

Podobne wątki

  1. Zakup używanego D5100
    By Karol K. in forum Nikon - D40-D90 i D3000-D7500
    Odpowiedzi: 9