Close

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 57

Wątek: Kuchnia

  1. #1
    Oszczędny w słowach Awatar kpoczta
    Dołączył
    06 2016
    Miasto
    Ostrów Wielkopolski
    Posty
    40

    Domyślnie Kuchnia

    Witam. Oto moja pierwsza sesja tego typu, jestem totalną amatorką próbującą stworzyć coś ciekawego. Liczę na szczere opinię.


    D610 / s2 pro / 50mm f1.8 / 55-200mm f4-5.6

  2. #2

    Domyślnie

    Witaj na forum!

    Nie jestem specem od tego rodzaju fotografii, ale swoje widzę, więc napiszę, co mi się nasunęło:
    1-ka jest ciekawa, choć drażni mnie nieco ten parapet wystający z pośladka modelki i nieco bardziej wyeksponowałbym kontekst zdjęcia, czyli więcej mąki i wałka na blacie
    2-ka to trochę za mało światła, jak dla mnie i coś z perspektywą jest nie tak - jakby na siłę prostowane do krawędzi okna, a nie do środka kadru.

    I na koniec: osobiście będę czekał na Twoje kolejne prezentacje zdjęć na tym forum
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

  3. #3

    Domyślnie

    Dobrze że napisałaś, że jesteś totalną amatorką, bo ze zdjęć to nie wynika . Powiem tylko tyle, że podoba mi się Twoja konwersja do czerni i bieli.
    Pozdrawiam, Czarek
    blog
    instagram
    instagram2

  4. #4
    Oszczędny w słowach Awatar kpoczta
    Dołączył
    06 2016
    Miasto
    Ostrów Wielkopolski
    Posty
    40

    Domyślnie

    SerU - na początku dziękuję Ci bardzo za komentarz i powitanie!
    Prawdę powiedziawszy dopiero teraz zwróciłam uwagę na ten parapet i rzeczywiście coś gryzie po oczach, co do mąki na blacie znowu się zgadzam - brakuje jej.
    Kurde zawsze mam problem z otoczeniem na zdjęciu, coś mi wiecznie umyka.
    Druga fotka była oświetlona tylko i wyłącznie światłem padającym przez okno było go mało to prawda ale coś mnie urzekło, co do perspektywy chyba skupiłam się na pośladkach i wszystko inne rozjechało się w swoje strony. :P