Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie teleobiektyw do D5300

    Chciałbym kupić żonie w prezencie teleobiektyw do Nikona D5300. Obecnie pracuje na obiektywie o ogniskowej 18-105, który jest za krótki. W przeważającej mierze robi ona zdjęcia statyczne (natura, krajobrazy).
    Po przeczytaniu rozmaitych informacji/opinii w necie wacham się pomiędzy Nikkor 55-300 mm f/4.5-5.6G VR ED, a Tamron 70-300 mm f/4.0-f/5.6 SP Di VC USD.
    Jako, że w tej dziedzienie jestem raczej laikiem bardzo bym prosił o konkretne wskazówki.

    Z góry dziękuję za wszelkie rady i sugestie.

  2. #2

    Domyślnie

    Tamron 70-300 mm f/4.0-f/5.6 SP Di VC USD będzie lepszy od Nikkora 55-300. Przyzwoite szkło, można brać, da sporo zabawy.

  3. #3

    Domyślnie

    Te szkła są bardzo podobne, w testach Tamron ciut lepiej wypada ale nie są to jakieś kolosalne różnice. Zobacz, co Ci cenowo bardziej odpowiada i tyle. Ewentualnie jak kupisz online to zawsze masz kilka dni na zwrot.

  4. #4

    Domyślnie

    Cenowo wychodzi też bardzo podobnie. W okolicach 1500 złotych. (poprawka - Nikkor ok. 200 złoty tańszy)
    Może jeszcze mi ktoś coś poradzić w kwestii trwałości. Gdzieś wyczytałem, że w Tamronie obudowa jest plastikowa i autor recenzji miał do niej zastrzeżenia.

    Jeszcze raz bardzo dziękuję za rady.

    Pozdr.
    Ostatnio edytowane przez JaGrom ; 25-07-2016 o 15:12 Powód: poprawka

  5. #5
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Tamron jak na ten przedział cenowy jest solidny, pamiętaj że to segment plastik fantastik, bierz Tamrona i "będzie pan zadowolony..."

  6. #6

    Domyślnie

    Metalowe to nie ten przedział cenowy i nie te czasy teraz plastik wszędzie. Czy zbyt plastikowy czy nie, to rzecz gusty pewnie lepiej samemu sprawdzić (chociażby w jakimś foto-sklepie stacjonarnym)
    Ja mam Tamrona 90mm f/2.8 Di MACRO 1:1 VC USD i na jakość wykonania nie narzekam.