Close

Strona 1 z 13 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 128
  1. #1

    Domyślnie Przesiadka z D90 na D7100 lub 7200

    Proszę o poradę czy taka przesiadka ma sens i jak dużo mogę zyskać.
    Robię zdjęcia głównie plenerowe, krajobrazy i architektura. Jestem amatorem, ale chciałbym aby zdjęcia były jak najlepsze.
    Zastanawiałem się nawet nad przesiadką na FXa, ale z racji prawie wyłącznie zdjęć wakacyjnych, targanie ciężkich obiektywów i większego body nie bardzo jest sens. Rozmyślania o FX to dlatego, że niedawno robiłem zdjęcia na ślubie i weselu (do własnej kolekcji, nie jako główny fotograf) i dostrzegam braki w sprzęcie w takich sytuacjach).
    Druga sprawa, która by się wiązała z przejściem na FXa to konieczność wymiany obiektywów, czyli generalnie duże koszty, niewspółmiernie do mojej aktywności fotograficznej.
    Mój D90 jest mało używany i idealnym stanie (ok 10tys klapnięć), więc mógłbym go sprzedać i kupić lepsze body.
    Potem mógłbym dokupić jakąś jasną stałkę lub zooma np N 24-70/2,8 ale najpierw powinienem zdecydować co dalej z body.
    A może inny DX, jestem otwarty na sugestie.
    Proszę o rady bardziej doświadczonych.
    Ostatnio edytowane przez Krzysztofh ; 20-07-2016 o 13:14

  2. #2

    Domyślnie