Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
  1. #1

    Domyślnie Światło stałe LED vs błyskowe

    Witam,
    jestem zupełnie początkującym jeśli chodzi o fotografie ze światłem sztucznym (kiedyś doświetlałem lampą zdjęcia makro w terenie i tyle). Myślę nad oświetleniem do fotografii produktowej, jedzenia, ale także ludzi (pewnie tak wyjdzie...). Przeczytałem już kilkaset stron na temat lamp, ale chciałbym jeszcze zobaczyć Wy napiszecie nt. światła stałego LED vs błyskowe w takich zastosowaniach.

    Myślę nad Quantuum Video LED 600, Quantuum zestaw Up 600 Kit, zestaw Quantuum Move 300, ewentualnie LED + jakiś błysk, do każdego z tych dokupię softbox, jakieś modyfikatory światła (plaster miodu, strumiennica). Generalnie zestaw który zamknie się w kwocie około 1500zł (+/- 200zł), nie chcę też porywać się z motyką na księżyc i wydawać nie wiadomo ile.

    Nie planuję tego brać w teren.
    Pozdrawiam | D610 | 16-35 | 35 | 50 | 85 | 70-300 | X100T | X70 + WCL | thewanderingpath.com | instagram

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Te lampy LED są bardzo słabe, to jest dobre do video, o wiele lepiej już zrobić zestaw na świetlówkach ale ceny dojdą do tanich chińskich lamp studyjnych, może to będzie alternatywa, lampa 200-250Ws jest do kupienia nowa od 250zł.
    Jeśli jednak chcesz mieć kontrole na światłem i uczyć się tego to odradzam tanie lampy studyjne ponieważ bez mocnego pilota ( światło modelujące ) przynajmniej 200W zamęczysz się i sporo stracisz nerwów.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez koesh Zobacz posta
    odradzam tanie lampy studyjne ponieważ bez mocnego pilota ( światło modelujące ) przynajmniej 200W zamęczysz się i sporo stracisz nerwów.
    Poczytałem jeszcze o tych ledowych i rzeczywiście odpuszczę sobie. Tanie studyjne, to masz na myśli 200-250zł? 150W jako modelujące to za mało do nie dużych przedmiotów (butelki, produkty spożywcze)?