Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1

    Domyślnie Pomoc z obróbką zdjęć

    Hej!

    Jestem totalnie zielony w temacie obróbki zdjęć za pomocą programów komputerowych, więc zwracam się z uprzejmą prośbą do Was o pomoc z obróbką dosłownie 2 zdjęć.
    Oba zdjęcia przedstawiają wzmacniacz, tylko nieco w innych konwencjach.

    Link do zdjęć oraz do wzorów:
    http://imgur.com/a/JSTqC

    W zdjęciu 1 trzeba zrobić białe tło zamiast tego stołu i ściany oraz wywalić kabelki z tyłu obudowy jeśli się da, tak jak jest na 3 zdjęciu w galerii.
    W zdjęciu 2 zrobić na wzór zdjęcia 4 w galerii, tj. zastosować jakiś filtr (najlepiej właśnie taki jak we wzorze) i trochę przyciąć zdjęcie (tak by nie było całej ściany budynku widać, tylko kawałek jak we wzorze)

    Oraz w obu przypadkach również jeśli się da to zmienić ustawienia kontrastu, jasności, cieni oraz czerni itd., tak aby zdjęcie miało jak najlepszą jakość(nie wiem czy poprawnie sformułowałem myśl).


    Z góry dziękuję za pomoc!
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez zelgawis2 ; 10-01-2016 o 16:43

  2. #2

    Domyślnie

    Pierwszy post na forum i już żebranie o pomoc. Czasami warto poświęcić trochę czasu i sie czegoś nauczyć bo rzeczy o które prosisz nie są trudne

  3. #3

    Domyślnie

    Tak jak napisałem to jest totalnie nie moja działka, dla Was, ludzi którzy się tym pasjonują to zajmie pewnie 10 minut... a mi kilka godzin, jeśli nie więcej. nie mam żadnych programów graficznych, nie potrafię też ich obsługiwać. nie chcę ich piracić, a pewnie trochę kosztują - kupować dla obrobienia 2 zdjęć? bez przesady.
    nie żebram, tylko proszę o pomoc. skąd ta zawiść w Tobie? nie chcesz - nie pomagaj, zignoruj temat... być może jakaś dobra dusza zechce przećwiczyć swoje umiejętności.

    PS. mogę wynagrodzić pracę symbolicznie w złotówkach, żeby jakaś motywacja i satysfakcja była.

  4. #4

    Domyślnie