Close

Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 95
  1. #1

    Question OLYMPUS E-M10 czy... (wybór bezlusterkowca)

    Witam Panowie, zwracam się do Was z prośbą.
    Jestem posiadaczem D3100 (już spory okres czasu), to moje pierwsze lustro, na nim się uczyłem i dzięki niemu dowiedziałem się czego mniej więcej potrzebuje i oczekuje od sprzętu. Miałem taką myśl żeby wysłużone D3100 zamienić na coś z rodziny D5XXX, ale przyszło małe ale... Z czasem zauważyłem, że wielkość ma jednak znaczenie i przydałoby mi się coś mniejszego, druga sprawa, że musiałbym kupić pewnie ze 2 - 3 szkiełka i robi się drogo i ciężko... Już jakiś czas temu, jeszcze przed myślą o zmianie na D5XXX pomyślałem o zmianie systemu i szukanie czegoś w bezlusterkowcach. Plusem są wiadomo, wielkość, oraz mnogość obiektywów, często za nieduże pieniądze. Nie jestem fotografem profesjonalnym, nie mam zleceń, ciągle się uczę także sprzęt będzie używany powiedzmy, że amatorsko z "ambicjami"
    W oko wpadł mi aparat z tematu, do tego obiektyw na start, który jest w zestawie czyli EZ-M1442 IIR, a w planach dokupienie stałki/stałek, oraz zoom'a. I tutaj jest pytanie, czy jest coś w tej samej cenie lepszego, bardziej "wydajnego"? Główne wymagania co do aparatu to:
    - gabaryty (tutaj raczej wszystko będzie mniejsze niż lustro)
    - mnogość obiektywów (budżetowe mile widziane)
    - najlepiej pojemna bateria (chociaż pewnie wyniki będą podobne u różnych producentów)
    - szybki AF (ponoć Olympus wypada tutaj dobrze)
    - WiFi (nie jest to priorytet, ale dobrze by było jakby aparat posiadał)
    - jakość wykonania, dobrze żeby nie był to aż taki plastik fantastik
    - elektryczny wizjer (konieczność)
    - stabilizacja