Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31
  1. #1

    Domyślnie Prośba o pomoc w wyborze lustra...

    Witam.

    Chciałbym się zwrócić do szanownego grona nikoniarzy z prośbą o pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu. Mianowicie szukam jakiegoś lustra do fotografii w sumie wszystkiego po trochu ale głównie chciałbym skupić się na krajobrazie oraz może makro, czasem jakiś portret... Na początek chciałbym zakupić samo body i dobrać odpowiednie szkło do krajobrazu i stopniowo dokupywać sprzętu aż w końcu uzbierałoby się fajne zaplecze techniczne. Finans? hm jestem początkujący chociaż jakieś pojęcie mam i nie chciałbym na początku wypłukać się całkowicie ale myślę że całość maks 3000 PLN. Rozglądając się znalazłem model, który wydaje się być dość chwalony a mianowicie chodzi o Nikon D5300. Chciałbym poznać wasze opinie co do tego modelu czy warto/nie warto itp. Wg testów, recenzjii wydaje się być świetnym aparatem dla mnie, ale prosiłbym o opinie doświadczonych kolegów i koleżanek , A może ktoś poleci inny model Nikona, Canona - ewentualnie coś podobnego?... a może szukam tylko przekonania w swojej decyzji.. Po przeczytaniu wielu opinii i recenzji mam już mętlik w głowie... Będę wdzięczny za każdą opinię i sugestię.

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    No to zacznij czytać o obiektywach to to ci mózg wymięknie

    Czyli na początek Nikon D5300 + 18-105mm, potem będziesz się zastawiał co brakuje i co kupić, czyli jasne stałki, może jakieś tele, do makro, chyba że od razu wskoczyć w jaśniejszy ~18-50mm ale to musisz sam coś zadecydować.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez koesh Zobacz posta
    No to zacznij czytać o obiektywach to to ci mózg wymięknie

    Czyli na początek Nikon D5300 + 18-105mm, potem będziesz się zastawiał co brakuje i co kupić, czyli jasne stałki, może jakieś tele, do makro, chyba że od razu wskoczyć w jaśniejszy ~18-50mm ale to musisz sam coś zadecydować.