Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Unhappy Coolpix p900 - wielka niewiadoma

    Jestem posiadaczem tego aparatu od prawie dwóch miesięcy. Uważam, że mój wybór był trafny, jestem amatorem nie profesjonalistą. Uwielbiam fotografować samoloty, zwierzęta, krajobrazy. Potrzebuję do tego dużego zoomu, więc mój wybór padł na P900-kę. Po zakupie i wypróbowaniu tego sprzętu nabyłem nowego hobby, fotografia księżyca, zdjęcia wychodzą rewelacyjnie. Ogólnie jestem zadowolony.
    Moja frustracja dotyczy ogólnego braku na rynku akcesoriów do tego aparatu: ładowarki akumulatora-bezpośredniej, osłony przeciwsłonecznej, filtrów, brak ogólnie potrzebnych dodatków.
    Ze względu na to zdecydowałem się zakupić zamiennik osłony przeciwsłonecznej, doszedł i tu klops. W ogóle nie trzyma gwint, 67 mm. Myślałem, że zakupiłem bubel, nic z tego.Pojechałem do specjalistycznego sklepu fotograficznego w Krakowie , Pan sprawdził osłonę na Canonie z takim samym gwintem i okazuje się, że trzyma rewelacyjnie. Z tego wniosek, że gwint w obiektywie P900-ki jest niedopracowany, czyli minimalnie większy. W takim razie okazuje się, że żadne z akcesoriów wkręcane do obiektywu nie będą pasowały. Proszę znawców tematu o pomoc, co w takim razie zrobić, reklamować aparat, czy jest na to jakiś sposób? Poza tym jest przecież rewelacyjny!
    Boje się, że brak w sprzedaży obecnie P-900-tek jest następstwem niedociągnięć w produkcji pierwszych sztuk! Pisano o tym na tym forum, raczej byłem za drugą wersją - zbyt duży popyt.
    Jeżeli ktoś z Was jest posiadaczem P-900-ki proszę o podzielenie się spostrzeżeniami. Może znaleźliście jakiś dobry sklep z akcesoriami do P-900-tek?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję z pomoc i rady

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez buli1967 Zobacz posta