Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44
  1. #1

    Domyślnie Jaka drukarka ???

    Cześć poszukuję drukareczki do celów zawodowo-amatorskich czasami jestem w miejscach gdzie klient oprócz plików chce zdjęcia, jak teren jest mi znany to idę do labu, często jednak bywa że nie ma takiej możliwości bo potrzeba na już 90% to 10x15 10 to A4 i nad taką się zastanawiam aby była szybka i wydrukowany obraz był dobrej jakości. Jestem zupełnie zielony w temacie bo kiedyś drukowałem w domu na Epson Photo, nie wiem na ile opłacalny dziś jest wydruk z drukarki biorę pod uwagę 2 firmy Epson i Canon Pixma Pro akurat tu w miarę przystępnej cenie jest model 100 co to jest warte? Czy jest w stanie ktoś mi powiedzieć jakie są koszta wydruku 1 zdjęcia np. 10x15 z tuszami i papierem przy np. 100 szt. i co ewentualnie polecacie jako najbardziej ekonomicznego bo nie wiem czy zawracać sobie tym głowę?

    Dzięki i pozdrawiam Jacek

  2. #2
    Moderator Konto PREMIUM Awatar Rafał_Sz
    Dołączył
    12 2006
    Miasto
    Jelenia Góra
    Posty
    15 000

    Domyślnie

    Epson L800. W kwestii kosztow druku nie ma konkurencji. Szesciokolorowy ciss ladowany jest oryginalnymi atramentami po 40 zł za 70ml. Polecam kupno z rozszerzoną gwarancją. Mi padla glowica, koszt naprawy 800 zl. Olalem, kupilem drugie L800. ?
    To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

  3. #3

    Domyślnie

    A tak z ciekawości - a jaka drukarka, jeśli chciałbym bezkompromisową jakość w formacie a3, zarówno kolor i czarnobiel?
    Roderyk

  4. #4

    Domyślnie

    Epson SC-P600 albo Pixma Pro-1 (chyba troche gorsza w cz-b + wymuszone marginesy przy artystycznych papierach).
    Nie wiem, nie znam się - nie bierzcie mnie na poważnie.

  5. #5

    Domyślnie

    O, fajny ten epson - ciekawe jaki jest koszt tuszu, znając życie pojemniczki są jeszcze mniejsze niż dotychczas
    Roderyk

  6. #6

    Domyślnie