Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1

    Domyślnie Jaki nikon do filmowania wesel?

    Cześć, jestem początkującym nikoniarzem i zamierzam kupić coś do kręcenia imprez okolicznościowych, teledysków itd. Widziałem gdzieś na necie slogan D5200 najlepiej filmujący Nikon. Teraz mam 3 pytania. Po pierwsze, ile prawdy jest w tym sloganie? Po drugie, czy lepiej kupić D5200 z mikrofonem stereo, czy D5100, który jest dużo tańszy i za różnice kupić mikrofon zewnętrzny. Po trzecie, może doradzicie coś innego, niż wyżej wspomniane aparaty. Dodam, że na Body mam przeznaczone max 2000 a na obiektyw drugie tyle. Z góry dzięki za porady

  2. #2

    Domyślnie

    Panuje obiegowa opinia, że do filmów lepiej nadają się puszki Canona. A co do 5100 to w filmach zachowuje się raptem poprawnie. Zewnętrzny mikrofon to i tak podstawa. Ten stereo w 5200 też tyłu nie urywa.

    tapped from NEX

  3. #3

    Domyślnie

    ja to to całe życie myślałem, że do filmowania to są kamery
    maniak ciemniowy minoltowy
    ucyfrowiony przy użyciu D300, dopieszczony przy użyciu D500
    trochę lotniczych pstryków na www.waldemarkowalski.pl
    spotter.pl

  4. #4

    Domyślnie

    No patrz, nawet nie wiedziałeś że żyłeś w błędzie
    D7000 |N18-105|N28-70|N70-210|N10-24|S17-50|SB26x2|SB910| |Soligor2x|Jupiter200|Helios44M5|
    Grecja2013
    klik 1) Zabawa w RAW'ki - weź udział
    klik 2) Zabawa "zadania tematyczne" - weź udział

  5. #5

    Domyślnie

    Co byście zatem zaproponowali z używek do 4000 body + obiektyw?

  6. #6

    Domyślnie

    Kamerę.
    D7100, D80, SB900, N18-70, Jupiter 21M/ЮПИТЕР 21М, Mir 24N/МИР 24Н, Helios 44M/ГЕЛИОС 44М, N AF 50 mm 1:1.8 Mk I, N AF 70-210 mm 1:4-5.6 D

  7. #7

    Domyślnie

    Jak filmowanie to faktycznie kamera.
    Nikon

  8. #8

    Domyślnie

    A jeśli bym się już uparł na lustrzankę?

  9. #9

    Domyślnie

    To będziesz uparciuchem