Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Domyślnie

    Mam jeden "wolny" pokój w domu, chciałabym zrobić tam mini studio. Niestety są tam skosy i sufit jest dość nisko.. Czy w ogóle jest sens? Ten sufit będzie aż tak przeszkadzał? "Studio" będzie do domowego użytku, do fotografii zwierząt (psy, koty) i dzieci.
    Mam kilka pytań, łatwiej będzie mi to poukładać w punktach;
    1. Jakie tło lepsze: kartonowe czy polipropylenowe?
    2. Czy ten zestaw byłby odpowiedni: http://fripers.pl/product_info.php/i...reePower.html?
    3. Jakie oświetlenie? Na razie chcę spróbować ze stałym bo nie mam żadnego doświadczenia. Która z tych żarówek będzie odpowiednia? http://fripers.pl/index.php/cat/c17_...ie-Ciagle.html
    4. Co kupić na początek, softbox czy parasolkę? A może to i to?
    5. Jaką kupić blendę?
    6. Co jeszcze potrzebuję do takiego studia?

    7. Znalazłam taki zestaw: http://fripers.pl/product_info.php/i...FreePower.html - wystarczy na początek?
    Ostatnio edytowane przez Jacek_Z ; 25-11-2014 o 03:06

  2. #2

    Domyślnie

    1. Jakie tło lepsze: kartonowe czy polipropylenowe?
    Kartonowe, ale zwierzakom nie powiesz, żeby go nie zniszczyły

    2. Czy ten zestaw byłby odpowiedni: http://fripers.pl/product_info.php/i...reePower.html?
    Jak masz na tyle duże pomieszczenie, że da się rozwinąć tło w pewnej odległości od ściany, to od biedy tak

    3. Jakie oświetlenie? Na razie chcę spróbować ze stałym bo nie mam żadnego doświadczenia. Która z tych żarówek będzie odpowiednia? http://fripers.pl/index.php/cat/c17_...ie-Ciagle.html
    Taka, która zapewni wystarczająco krótki czas naświetlania, aby machający ogon nie był rozmazany