Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45
  1. #1

    Domyślnie D5100 pomoc w wyborze obiektywów dla amatora do 4tys

    Witam
    Mam D5100 z kitowym 18-105. Ze względu na brak możliwości robienia zdjęć z lampą wbudowaną przy tym obiektywie (zasłania błysk) postanowiłem kupić stałkę 35 1.8 nikkora i zaczęło się Wciągała mnie fotografia i chciałbym moją szklarnie troszkę zmienić a że jestem kompletnym amatorem to prosił bym o pomoc i rade.
    Chciałbym obydwa moje obiektywy sprzedać i kupić coś lepszego.
    Pszperałem po forum i dużo osób chwali "sigme 17-50 F2.8 EX DC OS HSM" czy byłby to dobry wybór do robienia zdjęć w domu z lampą zamiast 35 (ona jest trochę za wąska)?
    Ona jest na pełnej klatce czyli na moim D5100 miała by ogniskową 25-75 nie myle się?
    Drugim do kompletu to chciałbym dokupić stałkę 50 1.8 nikkora. Fajnie było by mieć dobry obiektyw portretowy. Czy myślicie że szkoda jak bym miał tą sigmę?
    Trzecim obiektywem jaki zbiera pochlebne opinie to Tamron 70-300 Di VC USD.
    Co myślicie o takim zestawie czy ktoś ma inne propozycję? Po prostu chciałbym mieć coś wąskiego do zdjęć robionych w domu z lampą i portretów. I jakiegoś zooma do robienia zdjęć np ptaków.
    Bardzo dziękuję za każda odpowiedz. Pozdrawiam Jakub

  2. #2

    Domyślnie

    Ja tobie radzę kupić prawdziwą lampę i zapomnieć o tej wbudowanej w body. Jeśli kupisz sigmę to osobiście nie brałbym 50 tylko 85 i to jest prawdziwe i dobre szkło portretowe.
    D610 n 16-35 f4, S 35mm/1.4, S 50mm/1,4, 85mm/1.8G, sigma 150-600 C
    http://500px.com/arekkruszka
    FB MM

  3. #3

    Domyślnie

    Wiesz ja będę myślał o lampie ale jak trochę kasy sobie odłożę czyli za parę miesięcy. Czy ta sigma jest dedykowana na pełną klatkę bo już zgłupiałem. Sam nie wiem czy jak ją kupię to będe miał ogniskową 17-50 czy 25-75? Bardzo mnie kusi na 85mm ale cena jest za wysoka. Jestem zadowolony z 35 ale 50 powinna być dużo lepsza.

  4. #4

    Domyślnie