Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30
  1. #1

    Domyślnie Mam Nikona D7000

    Witajcie. Jestem pierwszy raz wśród fotografów. Owszem, fotografowałem, ale bardziej z konieczności niż z pasji.
    Trafił mi się w nagrodę prezent. Znalazłem Nikona D7000. Nie wiem czy mogę to sprzedać czy zostawić sobie.
    Do tej pory ustaliłem, że jest to bardzo skomplikowany sprzęt. Jak myślicie - dam radę się tego nauczyć ?
    Pierwsze próby niestety nie wypadły zbyt dobrze. Na programie SCENE ... troszkę lepiej poszło w MANUAL (M).

  2. #2

    Domyślnie

    wszystko jest do ogarniecie zalezy czy masz i ile masz checi zeby nauczyc sie robic tym body "dobre" zdjecia
    D700 + D610 + D7100 + Pixel Vertax MB-D14/MB-D15, + dużo szkieł http://1drv.ms/QpEswo

  3. #3

    Domyślnie

    Zacznij od przeczytania instrukcji, oczywiście z aparatem w drugiej ręce.
    Jak przez nią przebrniesz, to znaczy że dasz rady.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

  4. #4

    Domyślnie

    A potem kilka poradników na temat podstawowych spraw tj. przesłony, czasu naświetlania, ISO, a potem już z górki

  5. #5

    Domyślnie

    dasz rade

    ustaw kolko lewe na A

    kolko prawe przednie na np 5.6

    pierscien objektywu na np 35 ( zakladam ze masz jakiegos kita )

    i cykaj fotki

    albo ustaw na lewym na zielone i cykaj
    Byl D50,D80,D5000,D3000,D3100,D7000,D7100,D300,D700 FX , D600 FX
    jest ponownie D600 , N28-105 ,N70-300VR ,Grip
    Nikon A jako sprzecik mobilny i podreczny

  6. #6

    Domyślnie

    Znalazlem = ktoś zgubił. Może warto zadać sobie trochę trudu żeby oddać go prawowitemu właścicielowi?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

  7. #7

    Domyślnie

    button mieszkam w małym miasteczku. ten aparat wraz z wyposażeniem zgubił ktoś przyjezdny, ponieważ przeglądałem zdjęcia i były z innego miasta.