Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33
  1. #1

    Domyślnie Fotocat_zdjęcia różne_nauka

    Postanowiłam nie powielać błędów i zamieścić moją pracę do wglądu. Pochłonęła mnie fotografia produktowa (reklamowa). Dodam, że jestem amatorką moja przygoda ze zdjęciami dopiero się zaczyna. Co zrobić, by zdjęcia na czarnym tle wychodziły z idealnie czarnym tłem? Jak poprawić oświetlenie by było rozłożone idealnie?


  2. #2

    Domyślnie

    Białe kwiaty na białym tle to nielada wyzwanie, bo sztuką jest dobrze taką scenę oświetlić, ale jej nie prześwietlić. Światło musi być maksymalnie zmiękczone (softbox) i rozproszone/odbite blendami tak żeby równomiernie oświetliło obiekt.
    W Twoim przykładzie lewa strona jest w cieniu, prawa na granicy prześwietlenia, lub już jest prześwietlona. Ciężki obiekt sobie wybrałaś do nauki.
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

  3. #3

  4. #4

    Domyślnie

    Dziękuję nie posiadam studia ani blend na razie. Spróbuję pokombinować z oświetleniem.

  5. #5

    Post Ciemne tło

    Ten miesiąc chyba będzie w czarnych barwach.

    1.


  6. #6

    Domyślnie

    Czarne barwy to pojęcie względne nie wiem co Ty widzisz na swoim monitorze ale ja w lekkim przerysowaniu widzę coś takiego

    Pojedź sobie z ekspozycją ostro do góry to też zobaczysz A dobrze to nie wygląda.

  7. #7

    Domyślnie

    Dzięki. Zazdroszczę wam waszych umiejętności. Teraz zamieszczam zdjęcia robione przy zupełnie innych ustawieniach. Przeglądam zdjęcia, próbuję dalej ale wstyd mi teraz... Dziś udało mi się nabyć wreszcie statyw, na razie jeden. Czy znacie jeszcze jakieś metody jak sprawdzić czy zdjęcie jest OK? Ostrość oglądam na powiększeniu 100%. To na pewno wykorzystam, bardzo cenna i pomocna nauka. Zdjęcia poniżej jak sprawdzałam też nie jest idealne, ale lepsze od poprzedniego. Dzisiaj wieczorem mam w planach zrobić nową sesje. Mam nadzieję że wyeliminuję te defekty.