Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie d7100 po aktualizacji

    witam wszystkich forumowiczów .Jestem początkującym nikoniarzem i mam pytanie ,czy warto aktualizować d7100 do najnowszej wersji?

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kszysiek2 Zobacz posta
    witam wszystkich forumowiczów .Jestem początkującym nikoniarzem i mam pytanie ,czy warto aktualizować d7100 do najnowszej wersji?
    Której ??
    Bo jeśli mówisz o L1.009 - to nie ma to żadnego wpływu na działanie aparatu, a tylko na korektę dystorsji na zdjęciach JPEG, pod warunkiem, że ta korekta jest włączona.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

  3. #3

    Domyślnie

    Przeszukaj forum, temat był, ale nie mogę odszukać linku do wątku.
    D700, S24-105/4 ART.

    "...the first thing that you want, will be the last thing you'll ever need"

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kszysiek2 Zobacz posta
    witam wszystkich forumowiczów .Jestem początkującym nikoniarzem i mam pytanie ,czy warto aktualizować d7100 do najnowszej wersji?
    To jest jakaś nowa wersja D7100?
    Chodzi Ci o firmware? Aktualizacja oprogramowania aparatu D7100 typu C do wersji 1.01 z 26 czerwca 2013r wprowadza następujące zmiany:

    -> Gdy obrazy zarejestrowane przy użyciu lampy błyskowej w trybie manualnym lub w trybie błysku stroboskopowego były odtwarzane z włączonym widokiem „Przegląd”, poziom mocy błysku był wyświetlany w obszarze informacji o kompensacji błysku. Ten problem został rozwiązany.
    -> W przypadku naciśnięcia przycisku blokady AE/AF w trybie efektów specjalnych z wybraną opcją koloru selektywnego, gdy widok był powiększony i wyświetlane były opcje koloru selektywnego w podglądzie na żywo, obraz nie ulegał zmianie, gdy podgląd na żywo był włączony. Ten problem został rozwiązany.