Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32
  1. #1

    Domyślnie czy warto obecnie kupic J1

    witam

    mam pytanko czy obecnie za cene 800 zloty warto kupic kita J1 z 10-30 ??

    mam obecnie Nikona L610 z matryca CMOS ale wiadomo to kompakt a obecna cena na J1 jest jak dla mnie kuszaca

    dodam ze przydalby mi sie dobry maly poreczny aparat gdzie nie moge zabrac mojego D300

    np. ostatnio bylem na wycieczce tzn taki splyw kajakowy i bylo tyle fajnych momentow gdzie mozna by strzelic z lustra ale D300 zostal w domu zeby czasem nie wpadl do wody

    J1 ma wbudowana lampe i wydaje mi sie takim uniwersalnym apratem ale czy to dobry wybor ??

    dodam ze nie wchodzi w gre jego rozbudowa u kupowanie dodatkowych objektywow
    Byl D50,D80,D5000,D3000,D3100,D7000,D7100,D300,D700 FX , D600 FX
    jest ponownie D600 , N28-105 ,N70-300VR ,Grip
    Nikon A jako sprzecik mobilny i podreczny

  2. #2

    Domyślnie

    1.J1 to też kompakt
    2.zdajesz sobie sprawę że j1 też nie może wpaść do wody?
    3.wybór dobry za 800pln, ale jak nie chcesz nic dokupować to może jakiś kompakt wszystkoodporny?

  3. #3

    Domyślnie

    to ze wpadnie to wiem ale wartosc d300 jest wieksza niz J1 i placz bedzie mniejszy wrazie co

    J1 niby kompakt ale chyba daje lepsze fotki niz typowy kompakt

    chyba ze sie myle
    Byl D50,D80,D5000,D3000,D3100,D7000,D7100,D300,D700 FX , D600 FX
    jest ponownie D600 , N28-105 ,N70-300VR ,Grip
    Nikon A jako sprzecik mobilny i podreczny

  4. #4

    Domyślnie

    Pomimo wielu jego wkurzających wad, IMO zdecydowanie za taką cenę warto. Nieporównywalnie lepszy AF niż w kompakcie, a możliwości filmowe też nie do pogardzenia. Na właściwości optyczne dołączonego obiektywu nie można narzekać. Po ostatniej aktualizacji firmwaru sensowne jest też dokupienie FT-1, a do niego podłączenie 55-200VR - wychodzi bardzo sensowne kompaktowe tele z AF-C
    Wada wbudowanego flasha - synchro max 1/60 (migawka elektroniczna), ale zaletą jest, że jest.
    Mojego J1 od razu zaanektowała piękniejsza połowa, dlatego właśnie zanabyłem V1 za 999 zł - brak flasha, ale jest znakomity wizjer.
    Lubię robić zdjęcia, tak po prostu.
    D7000, D300s, C5DII, kupa szkła i innych gratów

  5. #5

    Domyślnie

    Czy z adapterem zadziała Sigma 70-200 2 8. Nie chcę zakładać bowego wątku

    Wysyłane z mojego MT7003 za pomocą Tapatalk 2
    Pozdrawiam Dawid

    DropBox DODATKOWE 500 MB

  6. #6

    Domyślnie

    a czy generalnie obrazek jest duzo lepszy od kompakta ??
    Byl D50,D80,D5000,D3000,D3100,D7000,D7100,D300,D700 FX , D600 FX
    jest ponownie D600 , N28-105 ,N70-300VR ,Grip
    Nikon A jako sprzecik mobilny i podreczny

  7. #7

    Domyślnie

    wg mnie zdecydowanie warto.

    tydzień temu kupiłem J2 z 10-30, dla żonki, która odmawia używania d300s i d800 - bo za ciężkie.
    dopłaciłem 100 pln do J2 z powodu wyświetlacza (910k pkt zamiast 420k) - obrazek ten sam co w J1/V1.

    pobawiłem się trochę tą puszką i mam takie wnioski:
    - ci co twierdzą że nikon 1 to kompakt na 99% nie mieli go nawet w ręce, o wysmażeniu nefów z 1 nawet nie wspominając - TO NIE JEST kompakt.
    - jakość obrazka wg mojej oceny lepsza od D80, iso800 dla mnie w 100% używalne, wyższe - zależy od kadru ale generalnie jest przynajmniej dobrze.
    - af - cud, miód, orzeszki.
    - zbieram kasę na ft-1, z tego co czytałem w sieci z sigmą 70-200 f2.8 II działa.
    - jeśli potrzebujesz małego aparatu - za 800 pln bierz J1 w ciemno.
    grim&evil
    treli-freli, mam mnóstwo megapikseli

  8. #8

    Domyślnie

    Nie wiem jak z j1, ale z v1 z adapterem ft-1 działa sigma 70-200 2,8 II, myślę, że jej pierwsza wersja też powinna.
    AF świetny, ale z nikkorem 70-300 VR potrafi mieć problemy w "trudnych" scenach, choć to może być wina mego egzemplarza tego obiektywu, który swoje już przeszedł (z D700 ostrzy jednak bez problemu) lub tego, że to ciemny obiektyw. Podłączona sigma 70-200 2,8 ostrzy bez zająknięcia.

    Jedno spostrzeżenie przy okazji: kadrowanie i ostrzenie z ręki na ogniskowej 300 mm to ciężka praca i spora loteria, czasami trzeba strzelić z 5 kadrów zanim zrobi się taki jak się chciało, bo nieźle macha zestawem.

    Cytat Zamieszczone przez malyd77 Zobacz posta
    Czy z adapterem zadziała Sigma 70-200 2 8. Nie chcę zakładać bowego wątku

    Wysyłane z mojego MT7003 za pomocą Tapatalk 2
    Ostatnio edytowane przez gryson ; 19-06-2013 o 08:08
    FX/DX/CX/www

  9. #9

    Domyślnie

    oki

    kupie pobawie sie jak cos nie bedzie pasowalo to sprzedam

    grip juz z chin kupilem bedzie pewnie za 2 tygodnie
    Byl D50,D80,D5000,D3000,D3100,D7000,D7100,D300,D700 FX , D600 FX
    jest ponownie D600 , N28-105 ,N70-300VR ,Grip
    Nikon A jako sprzecik mobilny i podreczny

  10. #10

    Domyślnie

    A gdzie tego gripa kupowałeś?

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •