Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Komputer + Monitor

    Witam, nie siedzę w temacie komputerów i monitorów jakoś specjalnie mocno, jednak szykuję się do zmiany. Mogę kupić komputer gotowy, albo składany z konkretnych podzespołów i do tego jakiś przyzwoity monitor. Komputer ma służyć do użytku domowego głównie internet no i oczywiście do zabawy w obróbkę zdjęć. Jestem amatorem, fotografia to moje hobby które chciał bym rozwijać. Myślałem o jakimś komputerze do 2,5 k i monitor do 1,5 k (monitor może być używany). Większość poleca NEC i Eizo jeśli chodzi o fotografię, ja jednak chciałem zapytać o monitory Iiamy ponieważ ostatnio graficy w pracy u mojego znajomego takie monitory sobie zażyczyli. Czy możecie coś doradzić, zasugerować jakieś gotowe wasze rozwiązania? Z góry dzięki za odpowiedź.

  2. #2

    Domyślnie

    Zapomniałem dodać, a możliwość edycji już upłynęła. Kartę graficzną zostawię z starego komputera G-Force 9600 GT 512mb.

  3. #3

    Domyślnie

    zaczynając od monitorów - od iiyamy trzymać się z daleka. Ci graficy, to jacyś... nieogarnięci jeśli prosili o iiyame. kiedyś, bardzo dawno temu, te monitory 'dawały radę' - aktualne, to bubel podobny do wszystkiego co w marketach dostępne.

    W kwestii komputerów, nawet na 1 stronie tego podforum jest bardzo dużo tematu z konfiguracjami... jest sens to przeklejać ? i5+8gb ram+płyta główna na z77... i wszystko to według własnego 'widzimisię' będzie raczej odpowiednie.
    trochę złomu w dużym plecaczku.

  4. #4

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź. Co do monitora, poczytałem coś więcej i chyba rzeczywiście odpuszczę. Ewentualnie trochę dołożę i kupię coś lepszego, może ktoś będzie tu z forumowiczów sprzedawał jakiś dobry monitor.