Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
  1. #1

    Domyślnie Dwa D700 i każdy inny :-)

    Witam!
    Mam Panowie "zagwozdkę". Kolega przyniósł mi swój materiał z imprezy i jest jedna rzecz, która mnie bardzo zastanowiła.
    Zdjęcia wykonano D700+N24-70/2.8+SB-900. Parametry expozycji to: program P, f=5, czas=1/60s, Auto ISO, palnik lampy w górę. Zastanowił mnie czas 1/60s. Moim zestawem tj. D700+T28-75/2.8+SB-900 na takim czasie naświetlania miałbym mnóstwo poruszeń tańczących i "duszków". Kolega mówi, że zawsze tak robi i nie ma problemów.
    Wytłumaczcie mi to, bo ja zgłupiałem.
    Pozdrawiam!
    Jakieś ciałko, szkiełko i światełko, no i jeszcze nosidełko

  2. #2

    Domyślnie

    Jak mial malo zastanego i to sabina byla mocno dominujacym oswietleniem to problem duszkow bedzie zminimalizowany.
    Nie wiem, nie znam się - nie bierzcie mnie na poważnie.

  3. #3

    Domyślnie

    Otóż to. Lampa mrozi ruch i jeśli waliła se sporą mocą to ten ruch zamroziła. Ty w swoim przypadku mogłeś tylko lekko doświetlać.
    Poza tym pojęcie ruch jest bardzo ogólne

  4. #4

    Domyślnie

    Eeee parametry kompletnie do dupy....program"P" auto iso... to i efekty będą nieprzewidywalne... jak lampa dominowała nad zastanym to mroziła ruch... Jeszcze jedno: auto- iso można skonfigurować na różne sposoby...jak gość mocno ograniczył maksimum to będzie dawało mocniejszy błysk a w efekcie "zamrożony" ruch

  5. #5

    Domyślnie

    Na pewno sporo zależy od fotografowanej sceny...gdybyście robili zdjęcia na tej samej imprezie na tych samych parametrach i byłyby takie różnice, o jakich piszesz - można by się zastanawiać.
    ALE: ja np fotografowałem już kilka wesel i GENERALNIE rzecz ujmując zauważyłem taką zależność:
    d300+sigma 17-50, f/2,8 + lampa: TTL BL FP - rzadko miałem poruszone zdjęcia.
    d700 + nikkor 24-70, f/2,8 + lampa: TTL BL FP - poruszone zdjęcia mam bardzo często.