Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Domyślnie D3100 - jakie szkło?

    Witam. Nabyłem niedawno lustrzankę d3100. Jestem początkującym i chciałbym rozpocząć swoję naukę z fotografią. Jakie szkło polecacie na początek ? I czy jakiś inny sprzęt również ?
    Dziękuję za informacje.

  2. #2

    Domyślnie

    na początek 18-105VR, a jak nie masz kasy to 18-55VR.
    Nie usunięto podpisu, ponieważ użytkownik nie posiadał linku do strony komercyjnej.

  3. #3

    Domyślnie

    A jaki budżet ?
    D300s + S17-50 + N70-300VR + SB-600 + graty

  4. #4

    Domyślnie

    Tak 1-1,5 k.

  5. #5

    Domyślnie

    Tamron AF SP 17-50 F/2.8 XR Di II LD Asp. (IF) Nikon z silnikiem - około 1300zł ale szukaj od Cichego. Będziesz miał pewne - ostre szkło. A jak dołożysz, to starczy na wersję z VC - około 1500-1600zł
    Nie usunięto podpisu, ponieważ użytkownik nie posiadał linku do strony komercyjnej.

  6. #6

    Domyślnie

    I do czego ma Ci służyć?

  7. #7

    Domyślnie

    moim zdaniem 18-105VR, jak zobaczysz która ogniskowa Ci najlepiej pasuje to sprzedasz i kupisz coś lepszego (np. wspomnianego Tamrona)
    ewentualnie jeszcze możesz do tego wziąć 35 1.8 lub lampę jak starczy budżetu.
    || 5D + 85 1.8 || R+600 + YN622C ||
    Zapraszam - https://www.facebook.com/photo.kf

  8. #8

    Domyślnie

    Jak na razie to chcę w ogóle się zżyć z fotografią, bo jestem amatorem i zaczynam dopiero przygodę. Tak więc nie wiem, czym dokładnie będę się później zajmował. Może mi coś doradzicie ?

  9. #9

    Domyślnie

    To zżywaj się na 18-105. Dobre szkło nie tylko na poczatek, ja z sentymentu zostawiłem sobie bo jeszcze budżetowo nie stać mnie na jasne zoomy za grube tysiące.
    Wypijmy za blendy...

  10. #10

    Domyślnie

    Ok, to wielkie dzięki za pomoc Na początek ten 18-105VR i może jakąś stałkę, albo lampę dokupię

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów