Close

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Samsung EX 2

  1. #1

    Domyślnie Samsung EX 2

    Witam

    Dziś miałem okazję (przez zupełny przypadek) obcować przez 2 godziny z Samsungiem EX 2. Jestem zupełnym amatorem mam D80. Dwie godziny to zbyt krótko aby w pełni poznać aparat. To co napiszę to zbiór luźnych myśli.

    # Aparat nie należy do najlżejszych. Czuć że się ma w ręku kawał żelastwa. Jak dla mnie jest ok, czuje się urządzenie w ręce

    # Uchwyt, jest, dobrze się trzyma aparat. Należy pamiętać że jest to kompakt i nie ma co wymagać uchwytu jak w lustrzance. Plus za to że jest. Dla osób z dużymi dłońmi może być za mały

    # Aparat jest taki w sam raz, ani duży, ani mały.

    # Najbardziej irytowała mnie zatyczka na obiektyw. Po pierwsze aby aparat się uruchomił należy ją zdjąć, po drugie jest mała i łatwo ją zgubić.

    # Po zdjęciu zatyczki i włączeniu aparatu, obiekty wysuwa się nieznacznie do przodu, aparat momentalnie gotowy jest do pracy

    # Elementy sterujące. Aparat bardzo wygodnie się użytkuje. Na górze oprócz spustu migawki, zoom-u, mamy dwa koła sterujące. Na jednym wybieramy tryb pracy A,P,S,M, Video, WIFI na drugim zdjęcia seryjne, wyzywalacz, i coś tam jeszcze. Ja to bym przeniósł do menu a tu wzorem z Fuji dałbym korektę ekspozycji. Z przodu na uchwycie jes kółko do zmiany np przesłony. Dział płynnie z odpowiednim oporem. Z tyłu oprócz ekranu mamy przycisk do nagrywania, drugie kółko sterujące no i przycisk Fn który uruchamia menu podręczne w którym możemy zmienić dowolny parametr. Ta ostatnia funkcja plus dwa kółka sterujące czynią ten aparat bardzo funkcjonalnym urządzeniem. Tak, trwa to zdecydowanie dłużej niż w lustrzance ale to kompakt. Mi to wystarczyło

    # Ekran - czytelny, wyraźny, jasny no i obrotowy.

    # AF - według mnie działa minimalnie wolnej niż w moim D80. Fotografowałem sceny statyczne, ale w ciężkich warunkach (ciemne restauracje)

    Na więcej nie było czasu. Dodatkowo mamy WIFI i milion innych opcji