Close

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 86

Wątek: coolpix p7700

Domyślnie coolpix p7700

Pojawiła się właśnie taka oto nowość: http://www.nikon.pl/pl_PL/product/di.../coolpix-p7700

Co wy na to? Mi się podoba śwatło f2 i cls. p7100 chyba nie miało clsa. Lcd mocowany z lewej strony. Zapowiada się ciekawie. Ciekawe jak z szybkością działania i czy poprawili jpgi.
    Ostatnio edytowane przez Hamarama ; 22-08-2012 o 12:15
    Nikon D997 Nikkor 10-500 f/0,7, SpeedLight SB 920 GT.

Domyślnie

O ile przez długi czas kompakty były zupełnie mnie nie interesowały, tak ten zapowiada się kusząco. Pal licho, że mała matryca, od porządnej GO jest FF. Natomiast podoba mi się ilość kółek i pokręteł.

Domyślnie

Ewidentnie odpowiedź Nikona na Canona G1X. Szkoda że, wg. mnie nikon nie idzie swoją drogą tylko wciąż jest o krok za konkurencją, zmuszany do zmian przez rynek, ale bez inicjatywy. Pomysł z kompakcikiem minimatrycowym jak J1 czy V1 uważam za nietrafiony.
    Mam Canona G1X i jakość zdjęć, szczególnie na wysokich czułościach jest na tyle dobra, że nie muszę żałować, ze nie kupiłem taniej lustrzanki APS-C. Dzięki wielkości matrycy zaczyna się w tym kompakcie zabawa z GO jako środkiem wyrazu fotograficznego.
    Trzeba czekać, az wielcy gracze na rynku aparatów zarobią na "półproduktach" aż wreszcie wycisną z siebie bezlusterkowce z matrycą DX, a później i FX
    Ostatnio edytowane przez RomanZWrocławia ; 22-08-2012 o 13:43
    myślę co piszę

Domyślnie

Optyka wydaje się być w porządku, natomiast obawiam się, że matryca to kupa.
    Może powinni wsadzić CX-a, ale wtedy byłby konkurent dla systemu 1.
    MISTER
    ------------------------------------

Domyślnie

piękna, pełna ironii ocena nowego modelu coolpixa ze strony bythom.com
    przepraszam, że wklejam dłuższy fragment a nie linkuję, ale artykułu ze strony startowej Thoma Hogana są po pewnym czasie usuwane do archiwum:

"The P7700 is the P7100 replacement. It features a 1/1.7" (small) BSI sensor with 12mp. It will sell for US$500 and be available in late September. I don't plan to get one. Why?
    Someone at Nikon (and Panasonic) forgot to forward The Memo to the design group: the market has moved on. If you're going to build a compact camera for high end users, it needs a large sensor. Instead, the Junior Design Division was given the extensive task of: (1) removing the viewfinder; (2) putting in a real grip and making the front dial something closer to Nikon standards (they failed); (3) putting full swivel into the LCD; adding a mini pop-up flash; (5) making the lens a stop faster; and (6) adding a port to connect the GP-1 to. Oh sure, we get more pixels, but we always get more pixels, though usually more than 2mp. Overall, the big step forward for the P7700 over the P7100 is the one stop on the lens. This might have been a step forward except for the fact the RX-100 with it's 1" sensor has an f/1.8-f/4.9 lens: slightly faster at the wide end, slightly slower at the telephoto.
    What virtually every P6000, P6100, P7000, and P7100 user wanted was one of two things: (a) a bigger sensor, ala the RX-100 and G1x which now completely bracket the P7700; or (b) put that flipping LCD and those sturdy dials on the V1. Voila, instant hit, either way. Instead, it's a swing and a miss. Coupled with the Android Coolpix (I'm getting to those), that's two strikes. One more and they're outta here.
    Seriously, where Nikon seems to be taking Coolpix is into a strange land that wasn't exactly requested by users. I for one, am not even planning to test the P7700 at this point. Basically the name of that game is "if you liked everything the P7100 was, the P7700 is more of that." Heck, even the name is a bit strange. What does the P7700 have that justifies skipping the P7200, P7300, and P7400 numbers? Oh, right, the lucky 7 number that reinvigorated Sony's lineup. "You've got a double 7? We've got a double 7!" Whoo Hoo, great marketing guys. Now, get back to explaining why someone buys this over a RX-100 and G1x. Yep, one answer to that: cheaper (but it is less capable at the sensor).
    Long time site readers know I asked for a large sensor Coolpix first in May of 2007 (pre D3). Don't believe me? Here's the article. At the bottom of that article are my specs. Turns out I designed a Canon G1x (only they gave me some extra pixels squeezed into a slightly smaller sensor). I'll note that quite a few people at the time sent me email that said I was dreaming, it could never be done. I'm guessing now that those were mostly Nikon Coolpix designers ;~).
    And did I really see a video with the great wildlife photographer Jim Brandenburg pretending to be taking a shot with the P7700 by holding the folding LCD with two fingers and his right hand barely cradling the right side of the camera?"
    myślę co piszę

Domyślnie

Kolejny odgrzewany kotlet od Nikona. Odgrzewają ten sam kotlet już po raz trzeci zamiast pokazać w końcu coś oryginalnego i innowacyjnego.
    Najlepsze na chwilę obecną zaawansowane kompakty to: Sony RX100 i Fuji X10

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez missed Zobacz posta
    ...Najlepsze na chwilę obecną zaawansowane kompakty to: Sony RX100 i Fuji X10
    A co z moim ulubionym: X100 ?
    D700 + N24-70 + N80-200D ED + N70-300VR, SB-900

Domyślnie

Cena: $499.95

New Item, Available for pre-order
    Expected availability: September 28 2012

sklep: bhphotovideo

Domyślnie

Jakiś czas temu rozglądałem się za kompaktem/evilem do fotografii pamiątkowo-podróżniczej i codziennego noszenia, po wielu macaniach, testach i pixel peepingu setek sampli wybrałem Fuji X10 i w cenie +-1500pln nie ma on sobie raczej równych.

@wasilewk
    X100 to bajka, tylko to już inna półka cenowa i zdecydowanie niszowe zastosowanie: street photo.
    Mędrca szkiełko i oko.

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów