Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Co poprawić w przyszłości?

    Otóż co w tych fotach jest nie tak? Co należy poprawić przy następnych próbach? Otóż w pomieszczaniu nie mam doświadczenia w świeceniu lampą- tym bardziej NA body- dlatego pytam i szukam rad. Parametry podaję pod zdjęciami do wglądu coby właśnie na czasm ISO zwrócić uwagę. Chciałem, żeby było widać nieco więcej niż pierwszy plan stąd dość krótki czas i dość wysokie iso- czy dobrze myślę w tej kwestii? Zdjęcia mają być czysto dokumentacyjne- jednak chcę aby były poprawne technicznie. Obiektyw Zenitar 16 fisz. Na lampie miałem mydelniczkę i palnik w górę.


    ISO 1250
    CZAS 1/100

    ---


    ISO 1250
    CZAS 1/100

    Tutaj zdecydowanie za mocno zaświecone- świadomość tego mam.

    ---


    ISO 1250
    CZAS 1/100

    ---


    ISO 1600
    CZAS 1/60

    Tutaj popełniłem błąd ponieważ mogłem zmienić pomiar św.


    W taki sposób trzy zdjęcia nieco podreperowałem aby ... były: https://www.dropbox.com/gallery/1180...09.02?h=67a64f




    Coś mi się zdaje , że niepoprawnie dobrałem parametry i proporcje zastane/lampa- czy się mylę?


    Dziękuję za uwagi.
    .
    D750, D700, MB D10, Z 16 2.8, N 35 1.8G, N 50 1.8G, N 85 1.8D, SB-800

  2. #2

    Domyślnie

    Zapomniałem dodać, że przysłona to jakos 4 albo 5. 6. A wyżej błąd - stąd taki długi czas.
    Ostatnio edytowane przez Michaelg ; 10-02-2012 o 01:29
    D750, D700, MB D10, Z 16 2.8, N 35 1.8G, N 50 1.8G, N 85 1.8D, SB-800

  3. #3

    Domyślnie

    Odkrywczy nie będe, ale dlaczego nie łapiesz więcej zastanego? Tu widzę że lampa sobie nie radzi z doświetleniem tej "hali". Masz szerokie szkło i 2.8 - hiperfokalna na 3m. Rozumiem że optycznie wtedy szału nie ma ale nie potrzebujesz chyba żyletki, MZ lepsze trochę "miękkie" zdjęcia niż takie. Czyli na początek spróbowałbym kombinacji ISO 1600/3200 , f2.8, 1/60
    Amatorszczyzna powered by D40X kit, N35/1.8G, N70-300VR, SB800 i Slik Pro 330 DX

  4. #4