Close

Strona 1 z 32 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 317
  1. #1

    Thumbs up Plener we Dworze, od portretu do aktu, 19-22 kwietnia

    EDYCJA. Sorry, musiałem mocno pozmieniac pierwszy post, tak by ktos kto nowy wpadnie tutaj nie dostał pomieszania zmysłów
    Tytułem wyjaśnienia - pierwotnie miały to byc warsztaty z fetishem, w poczatkach marca, w cenie około 1400 zł.
    Na prośbe userów zmieniłem termin i obciąłem koszty, niestety "poleciał" tez w takim przypadku fetish.

    Miejsce ostatniego pleneru mnie zauroczyło, a jest tam tyle wnętrz, że w ogóle nie będziemy wychodzić z obiektu.

    1. Termin (Edit) 19-22 KWIETNIA !!! czwartek - niedziela.
    mamy 3 mozliwości:
    22-25 marca - bylibyśmy w ośrodku absolutnie sami (edit - termin raczej odpada)
    19-22 kwietnia (ale 2 dni jest tam inna impreza firmowa z 16 osobami, mielibyśmy 2 dni towarzystwo)
    10-13 maja - tu też bylibyśmy sami, bo 13 maja, w niedzielę po obiedzie zamelduje się jakas komunia, ale my w obiad robimy stamtąd wypad, więc praktycznie to nie koliduje. (edit - termin raczej odpada)
    Inne terminy w kwietniu i maju odpadają.
    Z paru względów nie daję wyboru innych terminów. Przyjazd do Dworu w czwartek po południu, wyjazd w niedzielę zaraz po obiedzie. Aczkolwiek dla zainteresowanych jest opcja przedłużenia pobytu, ale o tym potem.
    Można być krócej, ale i tak trzeba wnieść pełną opłatę za część warsztatową. Zapłaci się mniej za noclegi i wyżywienie.


    Założenie jest takie, że na 4 fotografów będzie przypadała 1 (i to bardzo dobra) modelka. Na 2 modelki makijażystka/stylistka – to po to by od razu po śniadaniu mieć modelki gotowe do zdjęć. Makijaże, stylizacja trwa długo, dziewczyny będą wstawać 2 godziny wcześniej niż my.
    Jedna z modelek będzie pozowała do aktów, jedna do zdjęć topless, a dwie lub trzy modelki będą do zdjęć w ciuszkach.

    Na plenerze będzie od 16 do 20 fotografów. To optymalne, bo będzie (w odróżnieniu od masowych plenerów) sprawiedliwość i porządek jeśli chodzi o dostępność do każdej modelki.
    Wiadomo, że "fotograficzne" są dwa i pół dni – piątek, sobota, połowa niedzieli. 16 fotografów dzielimy na stałe na cztery 4 osobowe grupy. Każda grupa ma na pół dnia modelkę dla siebie. Po obiedzie grupa wymienia modelkę na inną. Następnego dnia oczywiście ta grupa ma kolejne 2 modelki. W ten sposób będzie sprawiedliwie i bez zamieszania. Wszyscy będą mieli równy dostęp do każdej z modelek. Każda grupa będzie miała na pół dnia modelkę aktową i na pół dnia modelkę topless.
    Niedziela do obiadu - jeśli będzie 16 fotografów to zrobimy sobie takie większe, dogłębniejsze podsumowanie i ocenę zdjęć, a ci co się nie nafocili to porobią jeszcze zdjęcia. Jeśli będzie 20 fotografów to będzie 5 grup, 5 modelek i niedziela będzie normalnym „fotograficznym” dniem pracy.

    Uwaga - wewnątrz grupy możecie się dalej "podzielić" i ustalić dla przykładu, że każdy ma modelkę wyłącznie dla siebie na godzinę czy 2x po pół godziny.

    2. Miejsce- Dwór Luboradza - www.dworpomorski.pl/gallery/ Strona www jest kiepska, to w realu jest 5x lepsza kwatera! Rozpiszę się trochę o obiekcie. Ze względu na termin - marzec - większość albo wszystkie zdjęcia będą powstawały we wnętrzach. Tam są dwa obiekty. Stary Dwór, z ponad 20 apartamentami. Każdy inny, każdy retro. Wielkie łoża, niektóre z baldachimami. Stare fotele, stare wielkie szafy z lustrami w drzwiach, drewniane kręte schody. To wszystko jest odrestaurowane, mucha nie siada. Drugi z obiektów jest o 50 m obok i to jest tam gdzie będziemy zakwaterowani. Ten obiekt z kolei jest nowoczesny. Marmury, skórzane meble, basen – to wszystko będzie tłem naszych zdjęć z modelkami. Całe 2 obiekty będą do naszej dyspozycji jeśli chodzi o robienie w nich sesji foto. O tej porze roku nikogo oprócz nas nie będzie.
    Będziemy zakwaterowani w (olbrzymich) pokojach 2 lub 3 osobowych (mój pokój 3 osobowy miał 40 m kwadratowych). Jeśli ktoś ma życzenie być w pokoju jednoosobowym – dopłata 30 zł brutto/dzień. Warunki są luksusowe. Byłem tam z poprzednią imprezą we wrześniu, więc wiem. Do dyspozycji będziemy mieli basen i jacuzzi - gratis (obowiązkowo zabrać kąpielówki ). Inne atrakcje SPA – miały być za opłatami, ale … odpuszczono nam i sauny itd. też były gratis. Sala fitness (z widokiem na basen) zostanie zapewne jak ostatnio zaanektowana na miejsce do makijażu, przebieralnię itd. Dostajemy do dyspozycji salę konferencyjną z pełnym wyposażeniem – rzutnik itd. Jest dostęp do internetu poprzez wi-fi.
    Miejscówką jestem zauroczony, będzie dobrze

    3. EDIT - nie bierzemy fetisha. Będa moje wykłady z błyskania. Mogę sie tez podzielic wieza na poro tematów - jak to jest wspólpracować z modelkami, kwestie formalno-prawne (umowy, prawo do wizerunku)

    4. Modelki. Na dziś nie ma zamkniętego na 100% składu. W zależności od ilości uczestników będzie ich przecież 4 lub 5. W dodatku może nie chcecie aktów? W kwestii modelek na ponad 2 miesiące przed imprezą nie chcę podawać konkretnego pełnego składu. Modelki będą naprawdę dobre, by nie rzec rewelacyjne. Na dziś przewiduję, że dwie newralgiczne modelki ze względu na zakres pozowania to będą:
    Angelika www.maxmodels.pl/hernameisnicole.html - akty
    Ola www.maxmodels.pl/aleksandrahapka.html - topless
    modelki ciuchowe podam wam także, ale pod koniec marca.

    5. Cena. Składać się będzie z 2 części.
    A. koszt pobytu fotografa. Nocleg + 3 posiłki - 130 zł/doba, zakwaterowanie w pokoju 2 lub 3 osobowym (w takich warunkach i z takim wyżywieniem to jest jak 1/3 ceny podobnych luksusów w hotelu w dużym mieście). Pobyt od czwartku do niedzieli (cztery dni, 3 noclegi, 3x komplet wyżywienia) 390 zł. Cena brutto, można otrzymać fakturę VAT (8%). Pieniędzy tych nie przelewamy na moje konto, płacimy na miejscu. Jeśli ktoś chce pokój jednoosobowy powinien policzyć sobie więcej o 30 zł (brutto) za każdą dobę. Jeśli ktoś przyjedzie na krócej to zapłaci mniej (2 dni 260 zł).

    B. Pamiętajmy jednak, że to są warsztaty i zapraszamy i opłacamy pobyt (edit) mój, modelek i stylistek, oraz jest wynagrodzenie dla nich wszystkich. Cena za część warsztatową (EDIT) 600 zł brutto.

    Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia kursu.

    Ilość miejsc na warsztatach będzie ograniczona. Lista 20 lub 16 uczestników będzie modyfikowana na końcu tego postu. Chcę, byście wpłacali od razu kwotę (edycja) 600 zł na podane tu konto. Istotna jest kolejność zapisów. Do (edycja) 1 kwietnia się wszystko wyjaśni. Jeśli chętnych będzie więcej niż 20 to będzie dodatkowa lista rezerwowa, a jak znam życie to przy braku wpłat do (edit) 1 kwietnia kogoś z pierwszej 20-tki to będą wchodziły osoby z listy rezerwowej.
    Osoby, które wpłacą mi pieniądze proszę o wysłanie PW oraz podanie w nim nr telefonu do siebie. Kto chce fakturę – proszę w tym PW podawać dane do faktury (na to zresztą jest czas aż do warsztatów).
    W przypadku gdyby warsztaty nie cieszyły się powodzeniem zwrócę kasę w całości na konta z których je wpłacono.
    W przypadku rezygnacji uczestnika po (edycja) 1 kwietnia, w sytuacji gdyby nie znalazł się ktoś kto go zastąpi przepadkowi ulegnie 50% wpłaty. No chyba, że z wersji 20 osobowej zrobi się wersja 16 osobowa. Ale jeśli liczba uczestników spadnie przez to do mniej niż 16 to niestety, wycofanie się będzie miało konsekwencje.
    Chciałbym wszystkim rozdać identyfikatory z nickiem z forum i imieniem. Podawajcie więc przy okazji swoje imiona. Podawajcie też miasta, może uda się wam zaplanować wspólny transport. Liczę tez na to, że ułatwicie podróż modelkom i stylistkom i znajdziecie dla nich miejsce w samochodzie (będzie taka prośba do 4-5 kierowców jadących przez Bydgoszcz).

    Przeliczałem inne wersje. Jeśli chcecie taniej – to się da. (edit - tak zrobiliśmy)

    Wpłaty zbieram od ... teraz do 1 kwiatnia. Musze mieć kasę, by zrobić przedpłatę/rezerwację Dworu.

    Nie jest istotne z jakiego systemu foto się wywodzimy - dla mnie to oczywiste. Na warsztatach na pewno będą ludzie z różnych systemów.

    Jest możliwość by … nie wracać w niedzielę, ale zostać jeszcze dzień (czy dwa) i wykorzystując zdobytą wiedzę kontynuować sesje foto w mocno okrojonym składzie.
    Generalnie warsztaty są tak pomyślane, że wystarczy wziąć 1 dzień urlopu (piątek). Na pewno pozostanie pewien niedosyt. Będą ujęcia, które będzie się chciało jeszcze zrobić itd. Niektóre z modelek, ja, stylistka będziemy mogli zostać dłużej. Wspominam o tym teraz, bo o tym trzeba pomyśleć wcześniej niż w dniu zakończenia warsztatów. Oczywiście chodzi o kwestie kosztów. Dla jednego fotografa znośne finansowo może być pozostanie z najwyżej jedną modelką dłużej, choć będzie to w tym momencie wyglądało nieco dwuznacznie. Ale gdyby takich fotografów było kilku (trzech) to można zostać z modelką i stylistką. Pamiętajcie jakie są koszty pobytu każdej z osób za dobę (130 zł) i pamiętajcie, że oprócz tej kasy trzeba mieć też coś na honorarium dla modelki/stylistki itd.
    Jeśli są chętni to proszę o tym mi napisać przed końcem marca i w zależności od ilości chętnych przeliczę jak to wyjdzie finansowo.

    Sprawa wynikająca z pytań pojawiających się przed poprzednią imprezą. Nazwa warsztatów PRO jak się okazuje odstrasza osoby, które się nie czują jeszcze za mocno w fotografii modelek. Warsztaty są PRO jest pod względem organizacyjnym, prowadzącego i modelek, w porównaniu do poprzednich plenerów, a nie jakoś bezwzględnie. Nie będzie na nim Ani Rubik ani nawet Joanny Krupy . Dziewczyny mamy jednak z górnej półki, dużo czasu na swoje focenie, tylko 4 fotografów na modelkę. Natomiast nie określiliśmy poziomu umiejętności dopuszczonych do warsztatów fotografów! Ten będzie różny. Fotografom nie będzie robiony egzamin wstępny

    Wg mnie nie powinno się mieć kompleksów. Jak się nie zrobi na tych warsztatach dobrych zdjęć do portfolio, to na masowych plenerach na pewno będzie to kilka razy trudniejsze. Tam to jest bardziej spotkanie-zabawa, fotografowanie - wszystko naraz. Tu będzie praca i wtedy się można wykonać dobre zdjęcia – fajna miejscówka, modelki, ekipa. Trzeba pamiętać, że w efekcie końcowym na wygląd i odbiór zdjęcia mocno wpływa uroda modelki, makijaż, stylizacja, otoczenie modelki (wnętrza, plenery itd). Tu to dostaniecie podane na talerzu.

    Uczestnicy zobowiązują się do tego, że nie będą używać zdjęć komercyjnie.
    Modelki dają prawo do używania zdjęć w portfolio, galeriach itd.

    Możemy zorganizować sobie zabawę – wybór najlepszej fotografii zrobionej na warsztatach. Wybierać możemy sami (ankieta dla uczestników) albo można zrobić głosowanie na forum. To wszystko zależy od waszych chęci. Ja jestem elastyczny i chcę to zrobić tak, by uczestnicy byli jak najbardziej zadowoleni. Jestem otwarty na różne modyfikacje programu wg waszych chęci.
    Proszę o dyskusję, pytania itd.

    O poprzedniej imprezie można poczytac tutaj: http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=186369
    to była niemal bliżniacza sprawa, obiekt, liczba osób itd - to samo. Można poczytac i wyciągnąć wnioski. Uwaga - zapisy na te warsztaty są równolegle w kilku miejscach sieci - m.in na forum ... canona i nie tylko (moja www, facebook) itd

    Pierwszy (czyli właśnie ten) post będzie aktualizowany w miarę spływania informacji

    Lista chętnych 19-21 kwietnia:
    0. Jacek_Z - Jacek – Bydgoszcz
    1. Marie - Mariola - Gdynia
    2. nikonista02 - Marek - Bydgoszcz
    3. mistrall - Łódź
    4. leon_gd - Leszek - Gdańsk
    5. TOP67 - Tomek - Wrocław
    6. wbas78 - Waldek - Bydgoszcz
    7. Greem - Adam - Bydgoszcz
    8. Shortee - Łukasz - Bydgoszcz
    9. fafniak - Marcin - Warszawa
    10. RobertMiernik - Robert - Rzeszów
    ----- 11. R3Dsun - Kasia - Anglia (nie dostała urlopu)
    -----12. photofun - Piotr - Gdańsk - okresli się na przełomie luty/marzec - niestety nie może
    11. gringo222 - Artur - Warszawa
    12. skuter41 - Piotr - Łodź
    13. clusca - Maciej - Gdańsk
    -----14. Riki - Ryszard - Gdańsk (jednak nie )
    14. oper - Piotr - Warszawa
    -------16. kicy - Człuchów (niestety odpada)
    -------15. bartel - (Bartek) - Bydgoszcz (zapisany na CB, odpuszcza)
    15. .:Gerard:. - Monachium
    -----18. cube - Kuba - Gdańsk ( nie może, sprzedał sprzet)
    -----16. pinokio - Marek - Warszawa ( ostateczna decyzja 5 kwietnia - jednak nie)
    16. gosciu900 - Paweł - Rzeszów (szuka transportu)(nie zarejestrowany na forach)(wpłata 600 zł)
    ------17. tk422 - Tomek - Gdynia (nie dostał zgody)
    17. ILKK - Maciej - Poznań
    ---- 20. mtu - Mariusz - Piotrków Trybunalski (jednak nie)
    18. 2 KC - Jurek - Bydgoszcz
    19. Hlynur - Leszek - Koszalin
    20. nickt - Tomek - Bydgoszcz

    xx. nuberus - Marek - Gdańsk(sprzęt w serwisie - Pentax)
    xx. wilk325 - Tadeusz - Bydgoszcz (zgłoszenie przy spotkaniu, najprawdopodobniej wpadnie na sobote)

    wytłuszczone - wpłata stan na: 10 kwietnia godz 17.20 - komplet wpłat


    EDYCJA !!!
    Pod koniec lutego zapadła decyzja o zmianie wielu aspektów tej imprezy. Edytowałem więc sporą część także z tekstu który teraz czytaliście powyżej.

    EDIT 2 (po warsztatach ):

    Bardzo proszę o opinie o warsztatach i ich organizacji na moim profilu na FB www.facebook.com/jjstudiopl
    (na facebooku możecie się oznaczać na zdjęciu grupowym).
    oraz co ważniejsze - na mojej www (adres tymczasowy - nieistotne, przepnę swego czasu pod normalny)
    www.new.jjstudio.pl/photos.php?id=25
    (możecie w obu miejscach wpisać to samo - kopiuj-wklej )
    Bardzo, ale to bardzo proszę wpiszcie coś tak w miarę na bieżąco, bo jak ostatnio dałem linka po kilku miesiącach po zakończeniu warsztatów to doczekałem się jednego ! wpisu.

    Gdyby ktoś przypadkiem był zainteresowany nastepnymi warsztatami to zapiszcie się do newslettera: http://www.new.jjstudio.pl/newsletter.php?id=4 w ten sposób będziecie mieli info o kolejnej imprezie w pierwszym rzędzie, przed wszystkimi innymi.

    zdjęcia z warsztatów umieszczajmy tutaj: www.galeria.jjstudio.pl/index.php
    w odpowiednim miejscu (plener albo backstage) www.galeria.jjstudio.pl/index.php
    dzieki temu w jednym miejscu będziemy wszystko widzieli (uwaga - pierw się trzeba zarejestrować, poczekać aż ja przyklepię rejestrację, dopiero potem możecie wrzucać zdjęcia)
    Oczywiście zachęcam do umieszczania fotografii na naszym forum w odpowiednim dziale - portret, glamour czy akt.

    linki do nas na MM

    modelki:
    Angelika www.maxmodels.pl/hernameisnicole.html
    Ola www.maxmodels.pl/aleksandrahapka.html
    Joasia www.maxmodels.pl/clouver.html
    Agata www.maxmodels.pl/stokrrrotka.html
    Paulina www.maxmodels.pl/ines91.html

    makjaże:
    Karolina www.maxmodels.pl/elles-makeup.html
    Ola www.maxmodels.pl/oliskova.html

    fotografowie:
    Jacek_Z - Jacek www.maxmodels.pl/jacek_z.html
    Marie - Mariola www.maxmodels.pl/mariolahupert.html
    nikonista02 - Marek
    mistrall - Łódź www.maxmodels.pl/mistrall.html
    leon_gd - Leszek
    TOP67 - Tomek www.maxmodels.pl/top67.html
    wbas78 - Waldek www.maxmodels.pl/wbas78.html
    Greem - Adam www.maxmodels.pl/greem.html
    Shortee - Łukasz www.maxmodels.pl/shortee.html
    fafniak - Marcin www.maxmodels.pl/fafniak.html
    RobertMiernik - Robert
    gringo222 - Artur www.maxmodels.pl/gringo222.html
    skuter41 - Piotr
    clusca - Maciej www.maxmodels.pl/clusca.html
    oper - Piotr www.maxmodels.pl/oper.html
    .:Gerard:. - Gerard www.maxmodels.pl/gerard.html
    gosciu900 - Paweł
    ILKK - Maciej
    2 KC - Jurek

    Hlynur - Leszek
    nickt - Tomek www.maxmodels.pl/nickt.html
    Ostatnio edytowane przez Jacek_Z ; 05-05-2012 o 20:29
    Własny HOSTING - mamy go wreszcie poczytaj TU.

  2. #2

    Domyślnie

    aha - Mariola wpisała mi się na PW. Wstrzeliła się pisząc do mnie w akurat gdy ja już wszystko załatwiłem, znałem termin, cenę itd.
    Własny HOSTING - mamy go wreszcie poczytaj TU.

  3. #3

    Domyślnie

    No bo taka jest Mariola
    Fotografia prasowa, sportowa, reportaże.
    http://press-shots.blogspot.com/
    Nikon D300s, D80, F65, T 70-300, T 17-50 f/2.8, N 50 f/1.8, SB 900, YN 587

  4. #4

    Domyślnie

    Na liście uczestników szału nie ma, pod względem frekwencji oczywiście. Chyba Jacku należy wzmóc marketing. Cube - zapisz się, jako i ja czynię, będzie fajnie.

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nikonista02 Zobacz posta
    Na liście uczestników szału nie ma, pod względem frekwencji oczywiście.
    Bo pod względem jakości - sama śmietanka . Liczę, liczę , ale się chyba nie doliczę - niestety nie dam rady, ale polecam wszystkim.
    Olek Samsungowicz

  6. #6

    Domyślnie

    Jacek, dopisz mnie proszę: mistrall (Łódź)
    Przelew jest w trakcie realizacji.
    odpowiada mi bardziej opcja: mniej fotografów wyższy koszt.
    Ponieważ do dworu mam 400 km i 10 h jazdy w obie strony to chętnie też będę się pisał na opcję przedłużęnia pobytu.

  7. #7

    Domyślnie

    Marku - Cube (wymiana PW) się zastanawiał. Przedstawiłem mu kalkulacje (PW), dlaczego taka cena.

    Jak pamiętacie dyskusje przed poprzednim plenerem ja miałem straszne wątpliwości co do (wysokości) cen. Przekonywano mnie, że będą chętni. I ... byli. Teraz też oczywiście te wątpliwości miałem. Rozmawiałem z paroma osobami - mówili - Jacek, nie szczyp się, będą chętni, na warsztaty w xxx są chętni, cena podobna, oferta mniejsza. No i teraz może (niestety) wyszło na moje.
    Cały problem w tym, że jak by nie liczyć, tak nie da się taniej zrobić tego w takiej full-opcji.
    Nie bardzo mogę pisać otwartym tekstem, niestety. Cube pisałem o tym na PW. Jedne z (nie wszystkie) powodów takiej ceny to:
    Ja nie mam (i mieć nie będę ) własnego pensjonatu. Zakwaterowanie (nie tylko wasze, ale i ekipy) to mniej wiecej połowa ceny. U nas jest na 16 fotografów ... 10 osób obsługi (4 modelki, fetish, ja, 2 makijażystki, stylistka, fryzjerka),. W opcji na 20 fotografów - 11 osób ekipy (+1 modelka). Płacicie za ich noclegi. 16 osób płaci za pobyt 26 osób, lub 20 osób płaci za 31 osób. Ale ta ekipa to nie tylko koszty pobytu, ale i wynagrodzenie!
    Gdyby warsztaty były przy Bydgoszczy, to ekipa obsługująca fotografów by nie spała w ośrodku, tylko sobie dojechała rano, wróciła wieczorem. Kosztów noclegów i wyżywienia nie ma (no ciut skłamałem - Fetish by musiał nocowac na miejscu, jakis mały catering tez by musiał być)
    Na innych warsztatach jest około 8 fotografów ma modelkę. U mnie jest 2x luźniej. U mnie jest stylistka, fryzjerka i makijażystka, gdzie indziej - tylko makijaż.

    Widzę, że szanse są nikłe. Gdyby brakowało kilku fotografów, to faktycznie starał bym się o szerszy marketing. Ale tu jest 3 fotografów (Marek - mam cie liczyć jak zrozumiałem?).
    Przeliczałem też opcję 8 fotografów, 2 modelki, 1 makijażystka, Fetish i ja. Odpada utrzymanie stylistki i fryzjerki i sądziłem, że może wyjdzie to taniej. Ale ... wychodzi drożej (o nieco ponad 100 zł). Bo modelki ciuchowe i stylista to "tanie pozycje" w kalkulacji. A najdrozsza pozycja - fetish - rozkłada się na małą liczbę osób (8 ), a nie na 16-20. Podobnie jak i droga z natury modelka aktowa.

    Kombinuję jeszcze przesunięcie imprezy na ciut późniejszy termin, bo może obawiacie się krótkiego dnia i zimna. Ale to chyba jednak nie o to chodzi.
    Tak w ogóle to nie bardzo wiem o co biega, bo opinie są fajne podczas plenerów, na gorąco wpisy w watkach tez pozytywne. Ale pare miesięcy po ostatnich plenerach w Kręglu i Dworze Luboradza, na ponad w sumie 60 uczestników doczekałem się .... 1 wpisu od Cube na FB www.facebook.com/jjstudiopl?sk=wall na mojej www.new.jjstudio.pl/page.php?id=15 nikt nie wpisał komentarza. Na listę subskrybcji www.new.jjstudio.pl/newsletter.php?id=4 wpisało się .. mniej niz 10 osób. Marazm zimowy, czekacie na wiosnę? Nie chcecie w ogóle imprez? Nie wiem czy w ogóle coś robić, bo zawsze słucham uwag, a tu uwag brak! 4 dni i 4 wpisy w wątku.
    Czego chcecie?
    Muszę poszukać czegoś atrakcyjnego koło Bydgoszczy - odpadną mi koszty zakwaterowania. Ale tak naprawdę to jest do d.... bo gdy ekipa jest dojezdna to praca na planie zaczyna sie później, nie ma takiego zgrania, atmosfery. Zresztą Dwór Luboradza jest tani. 130 zł za luksus w momencie gdy Kręgiel za bardzo niski standard zakwaterowania i wyżywienia chce 90 zł. Przy takiej różnicy standardów tylko około 150 zł różnicy w cenie całego pleneru/warsztatów. Hm, szukać każdej złotówki?
    Ostatnio edytowane przez Jacek_Z ; 05-02-2012 o 22:05
    Własny HOSTING - mamy go wreszcie poczytaj TU.

  8. #8

    Domyślnie

    Nie no warsztaty super!!! Zawsze chciałem się do Fetisha udać ...co prawda do Złodziejewa, ale oglądając zdjęcia z poprzedniego pleneru to pewnie w Luboradzu Fetish zaszaleje jeszcze bardziej Kurcze będę liczył i będę sprawdzał harmonogram budów, ale warsztaty kuszą kuszą....

  9. #9

    Domyślnie

    napisze jak to wyglada z mojej perspektywy - pomysl na plener masz swietny, ostatnio w Luboradzy bylo mega fantastycznie ( chociaz jak to zazwyczaj bywa klimat tworza ludzie a tam byla bardzo zgrana ekipa ), tym razem moze byc jeszcze lepiej ze wzgledu na obecnosc Fetisha - mentora, od ktorego mozna sie z pewnoscia wiele nauczyc. ALE! Muszą być jakieś ale

    1. Termin - w połowie marca pogoda jest mocno niepewna, wiem, że planujesz zdjęcia we wnętrzach, miło jest jednak posiedzieć z ColąL na dworzu i wygrzać łysinę na słońcu. Gdyby plener był planowany np na wrzesień o wiele łatwiej byłoby mi się zdecydować.
    2. - to już moje prywatne "ale" - na koniec marca jadę do Ischgl na narty, w długi weekend majowy planuję polecieć wygrzać się w jakieś ciepłe miejsce, po prostu nie dam rady finansowo obsłużyć tylu wyjazdów "na raz"... niestety.

    tak więc ja tym razem z bólem serca muszę zrezygnować, poczekam na jakiś tańszy - typowo imprezowy plener i wtedy z przyjemnością do Was dołączę.
    500px.com/kubasikorski

  10. #10

    Domyślnie

    Aha - jeśli w ciagu najblizszych mniej-więcej 10 dni okaże się, że nie ma szans na uzbieranie 16-tki, to tym kilku bardzo zainteresowanym zaproponuję co innego, by nie byli rozczarowani. Tzn zobaczymy ilu nas będzie. Możemy wziąć wtedy 1-2 modelki z stylistką i zrobić bardzo, bardzo kameralną imprezę. Ale wtedy bez fetisha (cena!), więc niektórzy z was nie będą zainteresowani jak sądzę.
    Oczywiście - zwracam pieniądze w całości, o ile impreza w kształcie takim jak w pierwszym poście (16 lub 20, z fetishem) się nie odbędzie. Ta kameralna zastępcza impreza będzie z wami skonsultowana, wyliczona nowa cena (niższa, jak sadzę) w zalezności od ilości fotografów i modelek i się na to zdecydujecie - bądź nie..
    Proszę na PW o nr tel do osób których nie znam (mistrall), telefony Marioli i Marka mam. To dlatego, że za te 10 dni będzie musiała być szybka akcja i natychmiastowa decyzja co robimy.
    Własny HOSTING - mamy go wreszcie poczytaj TU.

Strona 1 z 32 12311 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •