Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1

    Domyślnie Madzia - pierwsze zdjęcia do oceny

    Witam.
    Jestem na forum nowa. Trochę już pozwiedzałam, poczytałam i z wielkim strachem, ale postanowiłam poddać Waszej ocenie kilka zdjęć mojego autorstwa. Podkreślam jednak, że jestem kompletnym samoukiem, nigdy nie uczestniczyłam w żadnym kursie, w żadnych warsztatach, choć są takie plany w październiku
    Liczę na Wasze porady i opinie
    Na początek cztery takie fotki

    1.
    2.
    3.
    4.

  2. #2

    Domyślnie

    Najprzyjemniejsza w odbiorze dla mnie jest 3 i 4, później 1 i 2.
    3 - dobre światło, poza modelki, kadr i obróbka. Dokonałbym co prawda drobnych poprawek ale z obróbką to Twoja indywidualna sprawa, więc głowy nie będę zawracał - ogólnie zdjęcie na plus.
    4 - bardzo ale to bardzo przeszkadza mi ucięta lewa ręka, poza tym IMO za jasno na twarzy.
    1 - poza po raz kolejny na plus, kadrowo tutaj zdecydowanie gorzej - krzywizna okej ale chyba poszło za bardzo na kant. Kolory też nie najlepsze, blado i żółto.
    2 - moim zdaniem najgorsze z zaprezentowanych zdjęć. Poza jakaś taka wymuszona, kadr za ciasny (dałbym więcej góry i dećko prawej strony), przepały.

    Podsumowując: jest dobrze a będzie na pewno lepiej. Pozdrawiam

  3. #3

    Domyślnie

    Dzięki Rady wezmę sobie do serca

  4. #4

    Domyślnie

    Kobiety mają zwykle taryfę ulgową, więc spokojnie. Na początek jest całkiem nieźle.
    Kłopoty:
    - pachy często wyglądają tak sobie, trzeba uważać
    - cienie wpadają w ciemny róż, raczej nie jest to celowe i dziwnie wygląda
    - na jedynce kolorystyka tak na pograniczu wejścia w nieprzyjemne barwy, w zależności od kalibracji monitorów, u niektórych już w nie wpadnie
    - obróbka oczu - ostrożnie
    - kadry - na początek bym robił klasycznie lub oryginały miał szersze w razie czego - potem będzie szkoda dobrych momentów, a złych kadrów