Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1

    Domyślnie Zakup szkieł do Nikona

    Witam i pozdrawiam.
    Noszę się z zamiarem zakupu lustrzanki cyfrowej w granicach 3000-4000zł. Większość poleca mi Nikona D90. Prawdopodobnie zakup tego aparatu z jakimiś dobrymi obiektywami przekroczy tą kwotę ale podobno warto zainwestować niż kupować aparaty klasy Canon Eos500 czy też Nikon D500. Są tańsze ale ponoć lepiej już postawić na D90. Nie wiem nie znam się jeszcze zbyt dobrze na lustrzankach.

    Natomiast sam wybór obiektywów również mnie przeraża. Chciałbym kupić coś 18-105mm oraz 70-300mm.
    Znalazłem przykładowo takie obiektywy:
    http://www.e-cyfrowe.pl/tamron-sp-af...n-p-16291.html
    http://www.e-cyfrowe.pl/nikon-af-s-n...vr-p-4480.html
    http://www.e-cyfrowe.pl/tamron-af-70...on-p-6985.html

    Dla mnie różnice między nimi są nie za bardzo oczywiste natomiast dość mocno różnią się cenami.
    Proszę o pomoc w ich ocenie.

  2. #2

    Domyślnie

    Tylko środkowy z tej trójki.
    D700 + N24-70 + N80-200D ED + N70-300VR, SB-900

  3. #3

    Domyślnie

    A konkretnie dlaczego?
    Wiem, że im droższy sprzęt tym teoretycznie lepszy (bo nie zawsze), ale chciałbym kupić coś w miarę dobrego w rozsądnej cenie.
    A jaki obiektyw 18-105mm brać pod uwagę?

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Draugdin Zobacz posta
    A konkretnie dlaczego?
    Wiem, że im droższy sprzęt tym teoretycznie lepszy (bo nie zawsze), ale chciałbym kupić coś w miarę dobrego w rozsądnej cenie.
    Przecież nie proponuje Ci nikt 70-200/2.8 VR II za 7500zł.

    Mam oba wymienione przez Ciebie, więc mam porównanie:
    70-300 AF ma plastikowy bagnet i optykę słabawą,
    70-300 AF-S ma VR, metalowy bagnet, dobrą optykę i jest o wiele szybszy z tym AF-S
    Cytat Zamieszczone przez Draugdin Zobacz posta
    A jaki obiektyw 18-105mm brać pod uwagę?
    Ten:
    D700 + N24-70 + N80-200D ED + N70-300VR, SB-900

  5. #5

    Domyślnie