Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41
  1. #1

    Domyślnie Jaki system,jaki aparat.

    Witam wszystkich. Jestem tu nowy, jak i laik aparatów cyfrowych. Z lustrzankami miałem do czynienia, ale analogowymi. Przymierzam się do nabycia aparatu cyfrowego. Jako amatorsko wybór padł na Nikon-a D -5100, który wkrótce ukarze się w sprzedaży,lub Pentax-a Kr. Zdaję sobie sprawę, że trudno porównywać do czegoś,czego jeszcze nie ma na rynku,ale na portalu Optyczne pl. jest ranking aparatów, gdzie są dane obydwu aparatów. Prosiłbym o opinie znawców tematu,a nie miłośników marek aparatów.

  2. #2

    Domyślnie

    Hmmm... jeśli moje fusy i umaczana w krwi dziewicy noga koguta mówią prawdę to... Najlepszy będzie dla Ciebie Sony...


    Sorry ale nie powiedziałeś do czego będziesz używał aparatu, jakie masz fundusze, jak zamierzasz się rozwijać w najbliższym czasie itp...

    Tu nawet Szanowni Moderatorzy nie są wróżkami...

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sapphiron Zobacz posta
    Hmmm... jeśli moje fusy i umaczana w krwi dziewicy noga koguta mówią prawdę to... Najlepszy będzie dla Ciebie Sony...


    Sorry ale nie powiedziałeś do czego będziesz używał aparatu, jakie masz fundusze, jak zamierzasz się rozwijać w najbliższym czasie itp...

    Tu nawet Szanowni Moderatorzy nie są wróżkami...
    Jak na wstępie napisałem interesuje mnie tylko jeden z tych dwóch aparatów.Zaznaczam, że żaden inny system,ani inny model aparatu.Jestem laikiem,ale myślę że to podobna klasa.

  4. #4
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 771

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sapphiron Zobacz posta
    Tu nawet Szanowni Moderatorzy nie są wróżkami...
    Ale tylko dlatego, że wszyscy moderatorzy są facetami. Możemy najwyżej być czarodziejami albo szamanami