Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41
  1. #1

    Domyślnie PS a inne przeglądarki - kontrast się rozjechał

    Właśnie. Rozjechał mi się kontrast pomiędzy PSem a innymi przeglądarkami i Windowsem. Obrabiam fotkę i jest ok. Zapisuję i otwieram np Infranem, Photoscape'm albo nawet windowsową przeglądarką - zdjęcia mają mocniejszy kontrast.

    Jakieś sugestie ?


    Ostatnio edytowane przez Strus ; 26-12-2010 o 13:29

  2. #2

    Domyślnie

    nie znam się za bardzo, ale być może profile kolorów: PS->Edycja->Konwertuj do profilu
    może jpg zrobiono w AdobeRGB i tak zapisuje PS a przeglądarki interpretują jako sRGB
    D810+N24-70/2.8+T17-50/2.8+N50/1.8+N70-210/4+SB800+...

  3. #3

    Domyślnie

    Korzystam tylko z sRGB więc to nie to. Niestety nadal nie znalazłem rozwiązania Kicha po całości bo mam 200 zdjęc do obrobienia a tu mi się nic nie zgadza i robota leży


    No dobra. Chyba znalazłem przyczynę - jednak się coś z profilami potegowało. Po skorzystaniu z opcji Przydziel Profil w PSie zacząłem sobie zmieniać profile. Kiedy zamiast sRGB zaznaczyłem profil monitora obrazek w PSie zaczął wyglądać identycznie jak w Infranie. Jak mogę zmusić PSa żeby zawsze korzystał z tego profilu? Dodam że nawet nie wiem gdzie ten profil monitora siedzi bo sam go nie kalibrowałem po reinstalacji systemu. No może za wyjątkiem kalibracji znajdującej się w Windowsie
    Ostatnio edytowane przez Strus ; 26-12-2010 o 19:32

  4. #4

    Domyślnie

    No dobra już mam wsio wyświetlane tak samo ale PS oczywiście krzyczy przy otwieraniu jpg'a że profil osadzony (sRGB z aparatu)jest niezgodny z profilem roboczym (profil monitora). Co za tym idzie oczywiście RAW wygląda inaczej bo on opiera się na sRGB. Co ciekawe w Windzie jak profil domyślny mam ustawione sRGB. Panowie, jakiś help bo mi się już pomysły kończą

  5. #5
    I'm one of those bad things that happen to good people

  6. #6

    Domyślnie