Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1

    Domyślnie statyw+głowica na ptaki

    Witam serdecznie

    Jestem z zamiłowania ornitologiem amatorem.Moje wędrówki na bezkrwawe
    łowy to okolice Krakowa,jak do tej pory tylko z lornetką.

    Posiadam D90, 18-105, 35 f/1.8

    Zdecydowałem się za jakiś miesiąc na zakup Sigmy 150-500.Finanse nie
    pozwalają mi na nic innego,także będzie to mój pierwszy i jedyny jak na
    razie obiektyw na ptaki.Cóż,trochę ciemny ale...

    Mam prośbę o wskazanie odpowiedniego statywu i głowicy do zestawu D90 i
    150-500.

    Chodzi mi po głowie głowica Triopo DG-3(typ gimbal) - jakieś 750zł.Czy jest na tyle solidna i komfortowa że spełni wymogi na ten
    rodzaj fotografii?
    No i statyw.Tu kompletnie jestem zielony.Ile statywów tyle opinii.Zestaw
    musi niewątpliwie gwarantować nieporuszone zdjęcia.
    Na wszystko jestem wstanie przeznaczyć około 1200zł.

  2. #2

    Domyślnie Statyw/Monopod

    Ja mam podobny dylemat
    Po zakupie sigmy 100-300 f4 bez stabilizacji na 300mm obraz w wizjerze skacze jak pchła po bezdomnym psie
    Pomyślałem że trzeba kupic jakis monopod przynajmniej. A gdzie statyw? Też by się przydał. Kupowanie dwóch rzeczy i targanie ich potem do lasu przyprawia mnie o ból głowy więc pomyślałem czy nie można by połączyć statywu z monopodem. Oczywiście są takie rozwiązania: http://www.benro.cn/EnSite/EnProduct...ProductId=362#
    Czy takie rozwiązania zdają egzamin?
    Miał ktoś z kolegów takiego transformersa
    Pozdrawiam LiSEK

  3. #3
    Gaduła Awatar timi
    Dołączył
    12 2006
    Miasto
    Golub-Dobrzyń
    Posty
    1 597
    Wpisów
    3

    Domyślnie