Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 50
  1. #1

    Domyślnie Ślubnie do D700

    Witam,

    Systematycznie szkolę się w fotografii ślubnej, wkrótce mam zamiar zakupić też Nikona D700 i w związku z tym pytanie o obiektywy.
    Obecnie posiadam stałki 35 f/18 i 85 f/1.8 - obie bym z D700 używał. Ponieważ z kasą na początku bardzo blado i wydatek D700 + lampa SB-900 pochłonie większość budżetu to nie stać mnie na Nikkora 24-70 f/2.8. Wydaje mi się, że jednak będę potrzebował szerzej jak 35mm stąd prośba o poradę.

    Myślałem o stałce Nikkor 24mm f/2.8 (widziałem ostatnio na allegro za ok 1300zł - cena w zasięgu) z drugiej strony jak robię te śluby to często brakuje mi nieco zoomu więc może jakaś Sigma 24-70 f/2.8, albo coś z przedziału 17-35mm f/2.8 (tu zdaje sie Nikkor i Tamron) - ponieważ w optyce FF jestem totalnie zielony, a już zupełnie nie wiem jak D700 sprawuje się z w/w obiektywami ani też jak takie zestawy dają radę w foto ślubnym będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi !

    Pozdrawiam serdecznie,
    Coin
    Ostatnio edytowane przez Coin ; 30-07-2010 o 11:51
    Sam usunąłem komercyjną stopkę, choć to nieco absurdalne by na stronie o tematyce fotograficznej nie można było podać linku do własnej strony o tematyce fotograficznej...

  2. #2

    Domyślnie

    SB600 nie wiem czy jest dobrym pomysłem, ślubów nie robię. Ale chyba to za słabe będzie. Poza tym na pewno nie kupiłbym SB tylko lepszego Metza (zresztą tak też dwa razy zrobiłem i trzeci raz też bym zrobił).