Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    MacRayers
    Gość

    Domyślnie Moje miasto... Toruń

    Witam,
    to jest pierwszy mój post na tym forum. Biernym czytelnikiem jestem od dłuższego czasu. Podobają mi się prace jakie są tutaj zamieszczane.
    Chciałbym wrzucić parę moich fotografii przedstawiających wycinki z mojego miasta - Torunia.
    Jestem zbyt "młody fotograficznie" by określić, co najbardziej lubię fotografować. Na razie (2 rok) poznaję i szukam tego "czegoś".

    1. Oczekiwanie:



    Większy rozmiar



    2. Spacer:

    Większy rozmiar

    3. Jak wiele... :

    Większy rozmiar

    Pozdr.

  2. #2

    Domyślnie

    Mój pierwszy komentarz na forum. Mi sie zdjęcia ogólnie podobają ale czy to pierwsze zdjęcie przypadkiem nie leci w prawo?? Bo latarnia sie przechyla właśnie w prawo.

    pozdrawiam

  3. #3

    Domyślnie

    Nie wiem czemu tak ucinasz dół. Kobiecie uciąłeś kapcia, oponę motorka też. Daj tam trochę miejsca! A Fafik rzeczywiście leci w prawo.
    "Am Anfang schaute ich mich um, konnte aber den Wagen, von dem ich träumte, nicht finden. Also beschloss ich, ihn mir selber zu bauen." F.Porsche

  4. #4
    woda
    Gość

    Domyślnie

    Wydaje mi sie, ze jesli mialoby to tworzyc jakas calosc to trzeba wiecej konsekwencji. A u Ciebie od sasa do lasa. Jak dwa pierwsze spojne obrobkowo to formaty rozne. A 3 do dwoch pierwszych juz zupelnie nie pasuje. O mankamentach kadrowania koledzy wyzej juz wspomnieli. Ja bym jeszcze ucial ciut gory na pierwszym i w ogole sprobowal cofnac sie troche i zrobic to zdjecie z nizszego poziomu. Na 2 zas procz ucietego kola to szkoda tez tego czegos o co skuter jest oparty. Ciasno z lewej. Ale generalnie dwa pierwsze wydaja sie wskazywac, ze gdybys pokombinowal to moglby Ci wyjsc calkiem fajny pomysl na jakis wiekszy set.

  5. #5
    MacRayers
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuję Kolegom za uwagi. Na pewno się przydadzą.
    Pozdr.

  6. #6
    MacRayers
    Gość

    Domyślnie