Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27
  1. #1

    Domyślnie Jak zrobić czarno-białe zdjęcie i nie tylko ??

    Witam serdecznie wszystkich
    Chciałem zaznaczyć i przywitać się ze wszystkimi ponieważ jestem tutaj nowy na forum. Mam pytanie jak można zrobić zdjęcie czarno białe Nikonem D3000 bo wiem że jest opcja zmienić zdjęcie już zrobione a mnie interesuje czy jest opcja by robić odrazu czarno-białe. Następne pytanie to chciałem np sfotografować księżyc a na lcd wyświetla mi komunikat obiekt jest za ciemny jak można zrobić foto takie?Prosiłbym o odp

    i proszę o wyrozumiałość ale jestem laikiem chce się nauczyć robić ładne zdjęcia ale nie wiem czy ma opcje typu zdjęcia czarno-białe
    Ostatnio edytowane przez luk3534 ; 05-02-2010 o 22:20

  2. #2

    Domyślnie

    A instrukcji zapewne nie masz...
    D7500 - 35/1.8 - 50-100/1.8 - BENRO A-2681m8

  3. #3

    Domyślnie

    no mam ale tam nie ma

  4. #4

    Domyślnie

    W photoshopie.

    "Amatorzy zbudowali Arke, Profesjonalisci Titanica..."

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez luk3534 Zobacz posta
    no mam ale tam nie ma
    jasne, nie jest tez napisane co znaczy "obiekt jest za ciemny"?

  6. #6

    Domyślnie

    Menu
    Ustaw przetwarzanie obrazu
    Monochromatycznie...
    Piotr

  7. #7

    Domyślnie

    Czy we wbudowanym trybie podręcznika Guide Mode nic o tym nie ma? Naprawdę warto poczytać ten papierowy!
    Najkrócej: przekręć to kółko na górze korpusu na literkę M. Wtedy aparat cię nie powstrzyma przed zrobieniem zdjęcia. Co zrobić, aby było widać księżyc? Przeczytać instrukcję.
    Może uznasz to za cholerne wymądrzanie się. Ale instrukcja jest właśnie dla nowych i początkujących. Księżek o podstawach fotografowania jest też sporo. Chociażby Bryan Peterson Ekspozycja bez tajemnic. Napisane bardzo, bardzo przystępnie.
    Życzę powodzenia i dużo radości z nowego aparatu. Pozdrawiam.
    NIKON & NIKKOR

  8. #8

    Domyślnie