Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31
  1. #1

    Domyślnie Jakie lampy i jakie obiektywy do zrobienia ponizszych zdjęc???

    Jestem absolutnym amatorem zgłębiąjących tematykę fotografii portretowej gł.dziecięcej.Czytając od jakiegoś czasu forum i zapoznając się z wielością zagadnień i tematów,dochodzę do wniosku że przygnębiająco długa droga przede mną do zrobienia ŚWIADOMEJ i zarazem udanej fotografii.
    W związku z powyższych chciałam zapytać się co będzie mi potrzebne aby wykonać prace(zamieszczam poniżej) podobnej klasy;chodzi mi przede wszystkim rodzaje lamp,obiektywy,dodatki,może zaawansowana obsługa photoshopa??
    Dodam że aktualnie dysponuję aparatem D80,obiektywami:AF-S 50mm 1.4 oraz AF 85mm 1.8 i lampą SB-900,jednak widzę że to stanowczo za mało żeby osiągnąć choć połowiczny efekt.....
    Mam także warunki na stworzenie domowego studia,o którym myślę przyszłościowo,jednak póki co chciałam skupić uwagę na właściwym zgromadzeniu przydatnych akcesori.

    Będę naprawdę niezmiernie wdzięczna za jakiekolwiek uwagi,pomoc,sugestie czy rady,gdyż niestety nie mam koło siebie żadnego patrona duchowego,więc pewnie większość rzeczy,których się dowiem będą pochodziły właśnie od doświadczonych forumowiczów.

    Serdecznie pozdrawiam i czekam na jakieś info




  2. #2

    Domyślnie

    Ja też jestem początkującym, ale zdaje mi się,że dysponując tym co wymieniłeś jesteś w stanie robić dobre portrety. Oba obiektywy mają ładne światło, a przy 2.8 powinieneś mieć już i ostro i bokeh. Ja mam lampę sb-600 i jeszcze nie ogarnąłem posługiwania się w pełni świadomie tym narzędziem, ale kilka zdjęć (raczej przypadkiem) wyszło całkiem ciekawie. Musisz czytać i eksperymentować robiąc wiele zdjęć. Sprzęt nie zrobi za ciebie dobrej fotografii, a może jedynie pomóc. Pozdrawiam i życzę sukcesów.
    DX|FX|kilka szkiełek|SB600 i Yungnuo
    http://blog.foto-radom.pl

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kattka Zobacz posta