Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20
  1. #1

    Domyślnie Żywotność aparatów

    Witam
    Za pomocą tego forum sprawdziłem przebieg mojego D40X no i wynosi tylko 2000 klapnięć.
    wczoraj byłem w sklepie foto i oczy mi się zaświeciły na D90 + szkło 18... 130mm
    Tak sobie pomyślałem jakby sprzedać to co mam dopłacić i kupić to wyżej,
    kartą przetargową jak myślę poza przebiegiem było by szkło Sigma 18-200 + stabilizacja Tylko...
    I tutaj moje pytanie... Czy warto?
    Jestem totalnym amatorem, głównie w 90% korzystam z programów tematycznych, pozostałe 10% to zabawa z ustawieniami dla zabawy, a poza tym jak wygląda żywotność cyfrówek?? i co ważne czy żywotność zależy od modelu np d40X a d90
    Czytałem Wasze wypowiedzi w tym temacie i " pstryknął tyle i tyle czyli powinien zepsuć się 4*"
    I nie wiem czy jest sens kupować sprzęt który nie zarabia na siebie, a który jak się zepsuje to jego naprawa będzie bez sensowna (nie wliczając tutaj zawartości portfeli)

  2. #2

  3. #3

    Domyślnie

    Czemu naprawa będzie bezsensowna?
    No wiesz cyfrówki to elektronika, może teraz z innej beczki ale pamiętam jak rodzice mieli jeden z pierwszych NASZYCH TV kolor, to jak się zepsuł to przychodził fachowiec sprawdzał, wymieniał i grało dalej, a weź napraw dzisiejsze LCD czy plazmę (mam na myśli oczywiście podwórkowego fachowca)

    Dlatego obawiam się , że jak padnie taka cyfrówka, to Pan w autoryzowanym serwisie powie " uuuuu Panie nie opłaca się lepiej kupić nowy" trzeba tutaj uwzględnić spadek rynkowy cen danego modelu.

    No ten link mnie uspokoił

    Pozdrawiam

  4. #4

    Domyślnie

    jesli uzywasz tylko programow tematycznych to IMHO gra nie warta swieczki, kupisz D90 i bedziesz mial konretne body , ktorego wykorzystaz w 1%? nie pisze ze d90 jest zlym aparatem jest bardzo dobry ale IMHO nie dla ciebie - chyba ze chcesz zapomniec o ustawieniach tematycznych i zaglebic sie w tajniki fotografi to jak najbardziej